Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1088 406895
En tidligere bekjent av meg mistet samværsretten med sønnen sin etter å ha testet positivt etter 7 dager. Han kjørte på den tiden "tre uker på, en uke av" for å være safe når han skulle pisse. Så det kan godt sitte i mer enn 4 dager.
ok jeg kommer bare til å bruke en til 2 ganger i måneden , altså rett etter jeg har tatt prøve ;D
Sitat av painmaster Vis innlegg
ok jeg kommer bare til å bruke en til 2 ganger i måneden , altså rett etter jeg har tatt prøve ;D
Vis hele sitatet...
Unnskyld at jeg spør.. men du går på denne kontrakten pga din lave alder, så vidt jeg forstår..

a. 6-9
b. 9-12
c. 12-15
d. 15-17
e. over 17

Kan du fortelle meg ca hvor du ligger? Jeg ble mildt sagt forskrekket over sammenhengen i førsteposten din..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som vet hvor lenge hasj og Rivotril ligger i blodet?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Rivotril inneholder klonazepam, et benzodiasepin, det har en halveringstid på 18-50 timer.
Det kan testes i urin opp til 7 dager etter inntak ved sjelden bruk, men 4 til 6 uker etter inntak ved kronisk bruk (over 1 å r sammenhengende).

http://en.wikipedia.org/wiki/Drug_te...ection_periods
Noen som vet om Naproxen, gjør at pisseprøve etter "hasj" slår ut positivt?
Det kan det.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Et raskt søk svarte at NSAID'er, som naproxen er, kan gi falske positive prøver på THC.

http://www.erowid.org/plants/cannabi..._testing.shtml
Sitat av exocytose Vis innlegg
Det kan det.
Vis hele sitatet...

så om jobben min vill ta urinprøver av meg la oss si om 3 dager etter "HASJ", å jeg faktisk går på Naproxen etter avtale med lege å har gjort dette en stund, så vill de prøvene bli erklert ugyldige å de blir nøtt til å vente til jeg er ferdig med Naproxen "behandlingen" ?
Ok, takker for svar! Kom bare til å tenke over en ting som skjedde for et år siden og noen dager.

For å gjøre en historie kort:
Dag 1: Spiste to rivotriler 2 mg med noen pils midt på dagen. Det ble så spist ca et gram hasj rundt klokken 11 om kvelden, ubehandlet, altså bare tygget i meg det sånn som det var. Rundt klokken 1 om natten ble det røykt et gram hasj.

Dag 2: Ingen rusmidler ble brukt

Dag 3: Ble innlagt på sykehuset med tre i promille, litt usikker på tidspunkt jeg kom til sykehuset men rundt 1 til 3 om dagen tror jeg. Det ble tatt flere blodprøver av meg, først en på legevakten, og når de da så at jeg hadde 3 i promille ble jeg sendt til sykehuset, og de tok så en ny blodprøve for å være sikker på at den første stemte.

De spurte når jeg kom til meg selv (Som var dag nummer 4) om jeg hadde brukt narkotika, noe jeg svarte nei til, og sa jeg aldri hadde brukt det før. Jeg var da veldig skeptisk for at de kunne se på blodprøven hva jeg hadde gjort to dager før, men de snakket aldri noe mer om det så. Så det er jeg lurer litt på er om det hadde gått ut av meg, eller om de rett og slett aldri så etter andre ting en promillen? Ble kanskje litt off-topic dette?
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Et raskt søk svarte at NSAID'er, som naproxen er, kan gi falske positive prøver på THC.

http://www.erowid.org/plants/cannabi..._testing.shtml
Vis hele sitatet...

etter en samtale med Legen å Russentralen i dag.

Så var begge partene enige i at når man tar en urinprøve på politistasjon/legesenteret så blir den som regel sendt inn til analyse, å med de nye apparatene de har så skal faktisk ikke Naproxen slå ut :/
▼ ... over en uke senere ... ▼
må sannsynligvis inn på pisseprøve snart, har prøvd hasj første gang for 2 uker siden, så tok jeg KUN 2 trekk på pinsaften. men om jeg må på pisseprøve om noen dager, pisser jeg negativt (positivt for meg) da tror dere?
Sist endret av martinic; 26. mai 2010 kl. 22:21.
Ja, det gjør du nok.
Er nok stor sannsynlighet for at du er ren ja
Sist endret av Kastrup; 26. mai 2010 kl. 22:22.
Kan legen lure deg til å ta urinprøve?

Det vil si at han påstår at det er for noe annet.
Sist endret av Stratops; 27. mai 2010 kl. 21:40.
Selvfølgelig ikke.
Sitat av rbt Vis innlegg
Norske tester som snuten bruker:

Cannabis
Amfetamin
MDMA
Methamfetamin
Benzodiazepiner
Opiater (Heroin, Morfin, Kodein, Opium)
Kokain

Det er alle de tester for. Det vet jeg testa positivt på ALLE untatt kokain for 1mnd siden. Jeg hadde engang ikke tatt meth eller mdma, men det må nok ha vært i speeden. Jeg fikk litt av ett sjokk der
Noen som vet hvor stor bot jeg kan vente meg for det?
Vis hele sitatet...
det er nok noen til gitt. standard urinprøve for politiet er
Cannabis
Amfetamin/Amphetaminer
MDMA
Methamfetamin
Benzodiazepiner
Opiater (Heroin, Morfin, , Opium)
Kokain
metadon
alkohol
buprenorfin(subutex)
det er standard prøven som jeg går på nå å sitter med forran meg nå.
å utvida urinprøve er:
Cannabis
Amfetamin/Amphetaminer
MDMA
Methamfetamin
Benzodiazepiner
Opiater (Heroin, Morfin, , Opium)
Kokain
metadon
alkohol
buprenorfin(subutex)
pcp
prophoxyphen
LSD
ecstasy.

tok bilde av arket på vei til labratoriumet sist jeg tok pissings. driver å skal ha tilbake lappen
Siden denne tråden er gammel så vil jeg gjerne finne ut om samme reglene gjelder idag? Ser at det er mange som har skrevet oppgjennom årene her, men så jeg slipper å bla igjennom alle sidene regner jeg med at det er O.K. at jeg spør

Vil de sjekke for cannabis om jeg skal ta pissings på sesjontingen?
Nei. Viss dem ikke har begynt med det nylig.
Mulig det har blitt spurt om, men kan amfetamin/ritalin e.l rense ut hasj på en eller annen måte? dette var nevnt i kretse flere ganger da det var aktuelt for meg.
Sitat av jassågitt Vis innlegg
Mulig det har blitt spurt om, men kan amfetamin/ritalin e.l rense ut hasj på en eller annen måte? dette var nevnt i kretse flere ganger da det var aktuelt for meg.
Vis hele sitatet...
Jepp! Tok jevnlige prøver for noen år siden. Røyka da daglig, og hadde selvfølgelig bare positive prøver. Jeg ble derfor overrasket da jeg plutselig testa negativt på THC. Hadde i meg amfetamin helga før den mandagsprøven og testa positivt på det, så skulle nesten tro at det var årsaken.
Men det er jo ikke noe bedre å teste positivt på amf istedet for hasj da..
▼ ... over en måned senere ... ▼
virker relativt seriøs denne siden, men sjekk ut og vurder selv..
har som sagt ikke prøvd selv... www.perfecturine.com

løkke tell :P
hei.
tok amf tirsdag til torsdag forige uke . Nå på førstkommende mandag skal jeg ta prøve , hvor stor er changsen for at det kommer til å bli positiv?, det er ikke vanlig pinne test men sånn som blir sendt inn til lab.
Har ikke spist mye , har heller ikke såvet mye og har ekstrem høy forbrenning fra før.
Trenger svar helst kjapt :/ sånn at jeg evt kan forberede meg .
Sitat av tureper Vis innlegg
virker relativt seriøs denne siden, men sjekk ut og vurder selv..
har som sagt ikke prøvd selv... www.perfecturine.com

løkke tell :P
Vis hele sitatet...
Herregud, at jeg ikke har tenkt på det her før! Det er jo praktisk talt folk som selger urinet sitt online! Veldig fint innpakket da, og i poser du kan ha på kroppen med en slange du kan ved siden av penis! For en genial buissnis ide

Det er jo en utømmelig bærbar kilde til penger det, så lenge du ikke knarker da selvfølgelig!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hallois! Har spørsmål ang urinprøve Røyket veldig mye over en periode på 10 dager for 30 dager siden, altså 20 dager siden jeg tok min siste røyk.. etter det har jeg kunn røyket 1 gang, ca 1 uke siden, om 6 dager skal jeg ta urinprøve.. Noen som vet sannsynligheten på om jeg tester negativt/positivt?.. Vet at helgerøykere er rene etter ca 3-4 dager (?) faste røykere 3-6 uker (?) er jo ingen fast røyker men i og med at jeg røyket så mye over 10 dager så vet jeg ikke hvor lenge det kan vises : S hjelp!

peace
Sitat av kuri Vis innlegg
Hallois! Har spørsmål ang urinprøve Røyket veldig mye over en periode på 10 dager for 30 dager siden, altså 20 dager siden jeg tok min siste røyk.. etter det har jeg kunn røyket 1 gang, ca 1 uke siden, om 6 dager skal jeg ta urinprøve.. Noen som vet sannsynligheten på om jeg tester negativt/positivt?.. Vet at helgerøykere er rene etter ca 3-4 dager (?) faste røykere 3-6 uker (?) er jo ingen fast røyker men i og med at jeg røyket så mye over 10 dager så vet jeg ikke hvor lenge det kan vises : S hjelp!

peace
Vis hele sitatet...
det er uansett ingenting å gjøre med det. For noen her å gjette på den sansyneligheten blir desverre meningsløst.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
det er uansett ingenting å gjøre med det. For noen her å gjette på den sansyneligheten blir desverre meningsløst.
Vis hele sitatet...
mener ikke at noen skal gjette på sansyneligheten, men er kansje noen som har erfaring med pisseprøver og vet sånn ca....
Jeg har gått på mang en urinprøve da jeg bodde hjemme, og jeg røyket daglig i måneder av gangen. Det tok en 5-7uker før jeg fikk rent urin etter en så lang periode med røyking.

Dog hendte det at jeg hadde røyket 2-3ganger halvannen uke i forveien av urinprøven jeg skulle ta (merk at jeg da gikk fra ren til røyke litt så ny prøve) og da gikk alt helt fint. Har hatt mange venner som har opplevd det samme, men dette varier fra person til person. Alle er forskjellige. Det går på forbrenning og masse greier jeg egentlig ikke har peiling på. I ditt tilfelle vil jeg si det er en 50/50 om du er av min størrelse (relativt normal, egentlig ganske tynn) og har høy forbrenning.

Skal du ta prøven på et legekontor / under oppsyn? Det finnes veier rundt en urinprøve, noen mer..nasty enn andre. Feks viss du er i tvil om du slår ut, kan du få noen til å tisse i en beholder som du forsegler og putter ned i buksa før du skal ta prøven. Dette funker om du ikke er under oppsyn når du tar prøven (husk at prøven du avgir skal ha kroppstempratur). Ikke stol på kjerringråd som feks drikke grønnsåpe i appelsinjuicen eller zalo på fingern. Førstnevnte gir rennarev og sistnevnte ser man at prøven din har blitt tuklet med. Lykke til!
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Ser du bor i Oslo, stikk en tur innom shangri-la og spør etter en drikk som gjør deg clean i 8 timer.
Drikk den et par timer i før pisseprøven.
Det er ikke garantert at den funker, men er jo vert et forsøk uansett.
Det kan komme ann på om urinen din skal testes på labratorium, eller om det er mor og far som har kjøpt test-kit?
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Det kan komme ann på om urinen din skal testes på labratorium, eller om det er mor og far som har kjøpt test-kit?
Vis hele sitatet...
Blir testet i lab.
Men tenkte å kjøpe en test kit, noen som vet hvor man får kjøpt det og hvor mye det koster ?
Av ren nysgjerrighet:
Dersom man skal måle alkoholinnhold ved hjelp av en blodprøve, og vasker stikkstedet med f.eks. Alkotip som inneholder 70 % isopropyl alkohol, kan dette da gi utslag??
▼ ... over en måned senere ... ▼
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av pizzafox Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet:
Dersom man skal måle alkoholinnhold ved hjelp av en blodprøve, og vasker stikkstedet med f.eks. Alkotip som inneholder 70 % isopropyl alkohol, kan dette da gi utslag??
Vis hele sitatet...
Det vil visst ha en innvirkning, prosedyren for å ta blodprøver når alkoholnivået skal måles er å bruke jodløsning for å rense stikkstedet, ikke isopropyl alkohol.

Wikipedia:
It is generally not advisable to use isopropyl alcohol to cleanse the venipuncture site when obtaining a specimen for a blood alcohol test. Using soap and hot water or a povidone iodine swab are advisable alternatives to isopropyl alcohol in this case.
Vis hele sitatet...
Nursing manual - blood alcohol test procedure
Sitat av tureper Vis innlegg
virker relativt seriøs denne siden, men sjekk ut og vurder selv..
har som sagt ikke prøvd selv... www.perfecturine.com

løkke tell :P
Vis hele sitatet...
Dette skal jeg kjøpe helt klart
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det vil visst ha en innvirkning, prosedyren for å ta blodprøver når alkoholnivået skal måles er å bruke jodløsning for å rense stikkstedet, ikke isopropyl alkohol.
Vis hele sitatet...
Takk for hjelpa, er ett skritt nærmere tilfredstillelse av min "vitelyst", Men Wikipedia ja, den var uten kilder desverre.. Og manualen sier vel bare hvordan man skal gjøre det, og ikke hva som skjer om man "gjør feil", men snubla over denne: Factors affecting contamination of blood samples for ethanol determinations..

Noen som er i stand til å skaffe til veie Norsk informasjon?
Har lest og søkt opp mange "pass a drug-test", alt fra piller til drikke.
Men ingen ting fra norske sider. Skulle hadd noe som ikke tok mere enn 3 dager å få sent.. Noen som vet av en norsk side?



Takker på forhånd for svar
takk ska du ha;D
Virker dette i praksis?
du må drikke mye vann på det, og følge instruksene nøye.. men har lest mye om dette i dag, og de fleste tilfellene har det hjulpet men spørs kansje litt på hvilken type du prøver. jeg googla, og sjekka hva som var mest brukt,
og Zydot er hvist og bli det beste..
▼ ... noen uker senere ... ▼
noen som har erfaringer med sånne hurtigtester du får kjøpt på apoteket?
Må ta en om noen timer, har røykt daglig i over et år, og tatt amfetamin senest igår, og ellers tatt blå valium igår.
Er det noe jeg kan ha i denne testen så den ikke slår ut på noe som helst?
Hørt disse testene er lette å manipulere, vil bare være sikker på jeg ikke leverer inn en positiv urinprøve
▼ ... noen uker senere ... ▼
funnka bra på meg.. lol hadde røyka i ukesvis og dagen i forveien.. og jeg pissa reint anbefales men kosta 500 spenn på shangri la
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er lættis at de selger sånt. Hadde jeg visst det så hadde jeg klart meg på urinprøvekontrakten jeg skulle gjennom.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hei stoners og boners... jeg har vert nykter i 1,5 år under methadonbehandling men på lørdag røyka jeg 3 små stapp og et på søndag ca 0,5 g til sammen. og i morgen atlsog fredag skall jeg ta en urinprøve, men jeg har kjøpt clear machine på en headshop i trondheim som jeg skal ta og jeg drikker sitronvann som faan. har jeg en sjangse til og pisse rent da? og er det noen som har prøvd clear machine kreatin?
mvh ex-stoner fra trondheim PS. svar snarest mulig folkens.....
Sitat av puff_puff_pass Vis innlegg
hei stoners og boners... jeg har vert nykter i 1,5 år under methadonbehandling men på lørdag røyka jeg 3 små stapp og et på søndag ca 0,5 g til sammen. og i morgen atlsog fredag skall jeg ta en urinprøve, men jeg har kjøpt clear machine på en headshop i trondheim som jeg skal ta og jeg drikker sitronvann som faan. har jeg en sjangse til og pisse rent da? og er det noen som har prøvd clear machine kreatin?
mvh ex-stoner fra trondheim PS. svar snarest mulig folkens.....
Vis hele sitatet...
Er en brukbar sjanse for å teste positivt. Beste ville vert å ikke bruke ditt eget piss. Vet ikke hvor overvåket prøven din er, men om de står bak ryggen din/i døren og du slipper kroppsvisitering så har jeg sluppet unna en del ganger hved hjelp av en 20ml pumpe stripset til armen under jakka med en veninne sin urin.

De 20ml sprøytene de har på apoteket har kanyler som må skrues på, og om du klipper av nålen og smelter litt av plastikken ytterst så har du en fin topp du kan skru på.

Når du skal ta prøven så bare holder du koppen i den hånden med sprøyten på og trykker ned stemplet med den andre hånden. Om du øver på teknikken på forhånd blir det umulig å oppdage med mindre de står å ser direkte på tissen din !
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg vet det finnes uttalige tråder om urintesting av hasj/cannabis, men finner ingen som gir svar på dette. Scenario:

har røyka for en uke siden, må ta urinpøve om et par dager. De vet jeg har røykt for en uke siden og vet prøven vil bli postiv, men skal jo ta flere resten av året. Så jeg tenkte, hvorfor ikke ta en siste før det begynner. Eller vil det kunne merkes at jeg har gjort det for "mer" enn en uke siden da?
http://farmakologi.portfolio.no/data/6266343c-f111-4d05-b4ee-1a323f933419

http://farmakologi.portfolio.no/read...b-182cabf96c3a
Sist endret av Incogn1to; 2. januar 2011 kl. 03:03.
Eller finn deg et annet rusmiddel med kort halveringstid fks kokain.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei,

jeg har vært på pissings mange ganger og har klart å lure meg unna en noen av dem, og tenkte jeg ville dele mine erfaringer og høre deres!

Den ene gangen var hos polti, jeg hadde røyket grønt kvelden før (ble drit fjern) og brunt dagen før der. Det jeg gjorde var at jeg drakk vann som faen og gikk på do flere ganger 1 time før jeg skulle ned til polti. Hadde heller ikke spist noe den dagen. Og prøven ble negativ!

Har tatt noen prøver hjemme, da har jeg ofte hatt en liten beholder gjemt i bokseren med reint piss som jeg har helt oppi den beholderen jeg skulle pisse i. Har også brukt villa brus (veit ikke om dette funker på PH testene) og alt dette har funket.

Håper dette kommer til nytte for noen av dere!

btw: er ny her på forumet
Pisseprøve er som regel litt for simpelt til å finne noe sterkt nok bevis for inntak av rusmidler. Særlig når du styrter væske og skyller ut alle stoffer kjapt. Et tips jeg har hørt om er lignende ditt, bare i kombinasjon med aspargies. Det ska visst rense hele kroppen skikkelig (mest nyrene).

Det er mye værre om de krever blodprøve eller enda mer ille om de tar hårprøve, da ser de alt du har drevet med i omtrent 3 måneder! Men en ting å ha i mente er at politiet ikke tar like detaljerte prøver som leger gjør, de har forskjellig utstyr, og er ikke like godt utdannet. Du kan også evt ljuge om diverse medisiner du har fått på resept og si at det må være metabolitt-spor fra de istedenfor. Si hvis du har rusa deg på Valium, så kan du si at du fikk Imovane av legen (gjerne som en sannhet da). Imovane får du hvis du spør uansett.