Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5215
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann, har en åpnet flaske meg cosylan som gikk ut på dato i 2015. Er den fortsatt trygg å drikke? Og hvis så, hvor mye må man drikke før man evt føler noe?
Anonym bruker
"Sint Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cosylan?
Er ikke det hostesaft?

Eller tenker jeg på noe annet?
En av grunnene til legemidler har dato er at effekten svekkes. Har spist over 10 år gammel valium ingen problem bortsett fra noe dårligere funk. Tabletter er jo en ting,men hvordan det er med denne hoste siruppen er jeg ikke helt sikker på da jeg tømmer den slags ganske fort.. ang dosering må du nok drikke en halv til hel flaske, men du sier ikke noe om hvor mange ML flasken er på ? Vær klar over at du kan bli ganske dårlig i magen ved større inntak cosylan. Hadde det vært min flaske ville jeg smakt på den om den smakte OK så drukket den. Har du smakt cosylan før ?
Sist endret av englestøv; 27. november 2018 kl. 02:28.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har selv tatt cosylan utgått på dato, dog ikke så lang tid som det har gått her. Rist flasken godt og start rolig. Er du derimot syk kan du vel få ny hos legen i tillegg