Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1023
Heisann! Er en poll jeg gjerne vil skal vinne med et spesielt alternativ.

Det er snakk om NRK sine sider, så jeg tenkte på, er det noen programmer som er lagd hvor du kan legge inn link, så skifter den IP per besøk? (Antar man ikke kan bruke samme IP)
Du kan jo forsøke å bruke proxyer (hidemyass.com, zendproxy.com etc), men hvorvidt det fungerer - og heller ikke blir oppdaget - tør jeg ikke si noe om. Jeg har ikke vært borti et spesifikt program som utfører oppgaven for deg.
Sist endret av thomasw; 2. mai 2011 kl. 09:06.
Hvis det er for å trolle verden får du sikkert 4chan med på det.
Spør 4chan som sagt, de fikk jo han der handikappede ungen til å bli kåret til lano-ungen 2010
Her har du en oppskrift jeg har benyttet selv med gode resultater:

1. Last ned TOR Project (nettleser som gir deg unik IP hver gang du logger inn)
2. Sett siden du vil stemme på som startside i TOR
3. Last ned Iolo Macro Magic
4. Gå inn i kontrollpanel og skru av sleep mode, power saving mode osv.
5. Lag en makro i Iolo Macro Magic der du åpner nettleseren, stemmer og lukker den. Deretter ber du makroen om å kjøre feks. 5000 ganger etter hverandre og lar pcen din kjøre feks. 2 døgn i strekk. For best resultater gjør du dette på flere pcer samtidig.
6. Profit!

Har enda ikke funnet en poll online hvor denne metoden ikke fungerer!
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Det er en poll over hvilken sang et orkester skal spille : )