Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3013
Hei!
Det har seg slik at en venn fikk låne min spotify premium av meg. I god tro dro jeg derfra UTEN å logge av. Da så han muligheten til å "spotify-rape" meg som det så fint heter. Det han gjorde var å subscribe en haug av lame og dårlige spillelister fra randoms, slik at disse ble publisert for "offentligheten". Nå viser det seg at publiserte spillelister av andre vises på min spotify-profil, og det går ikke an å fjerne andre spillelister fra min profil utenom de jeg selv har laget...

...Med mindre noen har løsningen på hvordan dette gjøres? Jeg har huket av knappen som sier at jeg ikke skal dele noen spillelister, likevel er de der uten mulighet for å bli slettet!

Verken google eller spotify sine hjemmesider var til hjelp.
Dette er meget frustrerende for meg, da jeg ikke ønsker å stå innefor all denne musikken, og den som har løsningen får sin takk i himmelen!
Uhm, trykk på unsubscribe-knappen?
Trådstarter
Det har jeg selvsagt gjort, men de står fortsatt på min profil som publiserte spillelister!
Sitat av hammondB3 Vis innlegg
Det har jeg selvsagt gjort, men de står fortsatt på min profil som publiserte spillelister!
Vis hele sitatet...
Hm, hvor lenge har den stått der? Kanskje det bare tar litt tid før den oppdateres. Hvis du poster spotifybrukeren din her kan jeg skjekke om jeg kan se spillelistene.
Trådstarter
http://open.spotify.com/user/rskorpen

den har btw stått der en stund
Trykk på "deg selv".
Finn knappen det står Edit på.
Huk av de listene du vil at offentligheten skal se.
Profitt!
Trådstarter
Sitat av FerieFyr Vis innlegg
Trykk på "deg selv".
Finn knappen det står Edit på.
Huk av de listene du vil at offentligheten skal se.
Profitt!
Vis hele sitatet...
Hvis du leser førsteposten min så ser du at jeg selfølgelig har gjort det allerede
Forstår jeg deg rett:

Noen har kødda å subscriba til masse random.
Du unsubscriba etterpå. Derfor kan du heller ikke se listene på din spotify? (ikke på din profil)
Trådstarter
Det stemmer (delvis). De står ikke oppført på mine spillelister i programmet, men de står på min offentlige profil.
Subscribe til de på nytt før du unsubscriber

Var i samme situasjon som deg tidligere Jeg var subscriba til masse gay stimulation spillelister.....
Trådstarter
Sitat av maxphone Vis innlegg
Subscribe til de på nytt før du unsubscriber

Var i samme situasjon som deg tidligere Jeg var subscriba til masse gay stimulation spillelister.....
Vis hele sitatet...
Du er smartere enn google, takk skal du faenmeg ha, kp!!

Eneste bedritne er at det tar litt tid med 92 spillelister!