Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1105
Hei,

Har nå laget ferdig en Vine-tjeneste ment for det norske folk. Til opplysning blir alle innsendte Vines sett gjennom og går gjennom en vurderingsprosess hvorvidt den passer for nettsiden.

Sjekk ut: bestvines.no


Har du en bra Vine du vil publisere setter jeg pris på det. Setter også pris på om dere ofrer en "Like". :-)

Hva syns dere om siden, noe som kan forbedres?


Ha en fin dag!
Fjern alt av Vegard Harm, så blir siden bra

Uansett, litt slitsomt at du må loade hele siden når du "scroller" på vine'sa.
Virker bra dette, men det noen ting som mangler/ikke er helt ferdig. Kan ramse opp noe!

Random-funksjonen;
Du burde legge til at når en vine er spilt av, og jeg trykker "Random" igjen, så kan ikke den samme komme opp igjen. Fikk den samme 4 ganger på rad.

Siden laster ALT på nytt når du velger neste Vine. Det finnes sikkert en løsning så at bare selve videoen laster!(Iframe?)

Kanskje en "mest likt" eller "mest populær" funksjon?

Lykke til videre med prosjektet!
Så du har basicly relansert siden du lagde for litt over et halvt år siden? http://freak.no/forum/showthread.php?t=250848
Sist endret av liasis; 24. februar 2014 kl. 12:05.
Er det fremdeles et "marked" for norske vines?
Trådstarter
Takker for respons. Skal se om det er mulig å gjøre noen forbedringer på "Tilfeldig"-funksjonen. P.d.d er ikke det noe problem at siden laster inn alt på nytt, slik jeg ser det - men har notert det.

moridin: Ja, gjorde en ny release under nytt domene. Også nytt interface, så det er en del forbedringer.

Igjen, jeg setter pris på om dere liker noen videoer dere finner interessante, og er det noen aktive Vinere her er det bare å sende inn...