Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1489
...fra en side?
Kan man hente ut informasjon fra en nettside. Om man foreksempel vet db navnet?

Hvordan gjøres dette isåfall.

Tusen takk om du skriver ett fint svar evt linker meg til en guid. Fuck deg om du skriver noe dritt i tråden min.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
uten å ha read access til db'en er det ingen måte å hente ut informasjonen på uten å bruke exploits av noe slag, såvidt meg bekjent.
Tusen takk ett brukbart svar. Lenge siden jeg har sett det her på freak.
Jeg er sånn lettere kjent med exploits, men lurte bare på om man kunne trylle noe fram i url.

Eksempel: Freak.no/index.php/passwd.txt

[COLOR="Red"]merk:[/COLOR] Kun ett eksempel. Ingen grunn til å flippe, chill!
Hurm... er ikke noen ekspert på temaet, men vil tro at en god "Database vulnerability scanner" vil kunne finne slike ting...

F.eks. DAS-DBScan
Takker for svar Turbolego.
Skal lese meg til søvns om dbs.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av Vegard004 Vis innlegg
...fra en side?
Kan man hente ut informasjon fra en nettside. Om man foreksempel vet db navnet?

Hvordan gjøres dette isåfall.

Tusen takk om du skriver ett fint svar evt linker meg til en guid. Fuck deg om du skriver noe dritt i tråden min.
Vis hele sitatet...
Din tråd? er ikke dette et diskusjonforum der alle kan delta i diskusjonen, og blir da våres tråd?
og hvorfor denne fiendtlige innstillingen i første tråd? Regner du med å få negative tilbakemeldinger p.g.a. av emnet ditt? Er det fordi du vet at det finnes et utall lignende tråder her, og at dette er informasjon man bør og må lese seg til frem selv dersom man skal kunne sette seg inn i dette?
Jeg bare spørr...

Fuckingen bør du overlate til crew. De lang erfaring med forskjellig typer fucking og har fucket mange typer før. Og mener du at det er dobbeltmoral at jeg fucker deg her, så har du helt rett. Fuck!


i all hovedsak finnes det ingen universelle metoder som gir deg tilgang til adgangsbegrenset materiale. Et databasenavn er ikke spesielt nyttig i utgangspunktet såvidt meg bekjent.
Ofte begåes det mange feil av erfarne og mindre erfarne utviklere. Det er selvfølgelig større sjanse for å finne feil hos en mindre erfaren utvikler, men fordelen hans ovenfor utviklere av mye bruke applikasjoner, er at det er færre som leter etter disse feilene hos den mindre erfarne utvikleren.
SQL Injections

Ha en fin fuckings kveld
Sist endret av z0p; 29. april 2011 kl. 00:18.
Sitat av z0p Vis innlegg
Din tråd? er ikke dette et diskusjonforum der alle kan delta i diskusjonen, og blir da våres tråd?
og hvorfor denne fiendtlige innstillingen i første tråd? Regner du med å få negative tilbakemeldinger p.g.a. av emnet ditt? Er det fordi du vet at det finnes et utall lignende tråder her, og at dette er informasjon man bør og må lese seg til frem selv dersom man skal kunne sette seg inn i dette?
Jeg bare spørr...

Fuckingen bør du overlate til crew. De lang erfaring med forskjellig typer fucking og har fucket mange typer før. Og mener du at det er dobbeltmoral at jeg fucker deg her, så har du helt rett. Fuck!


i all hovedsak finnes det ingen universelle metoder som gir deg tilgang til adgangsbegrenset materiale. Et databasenavn er ikke spesielt nyttig i utgangspunktet såvidt meg bekjent.
Ofte begåes det mange feil av erfarne og mindre erfarne utviklere. Det er selvfølgelig større sjanse for å finne feil hos en mindre erfaren utvikler, men fordelen hans ovenfor utviklere av mye bruke applikasjoner, er at det er færre som leter etter disse feilene hos den mindre erfarne utvikleren.
SQL Injections

Ha en fin fuckings kveld
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen fiendtlig tone. Saken er bare den at i ofte når man lager en tråd så hender det at den blir voldtatt av små scriptkiddies som ikke kommer med nyttige ting å si.

Beklager om jeg virket sur eller gretten, men noen ganger er det best å be visse folk holde seg unna. Og det hjalp tydeligvis.

Sql injections kan jeg litt om, men for att sql injections skal fungere må man ha en sql feil. Og disse er ikke alltid like lett å finne.

Ha en fuckings fin kveld
Vel, mulig du ikke mente å ha en fiendtlig tone, men jeg tror alle her inne reagerer på hva som står i førsteposten din. Kanskje du bør lese deg til søvns om kommunikasjon også.
Ta en titt på Skipfish og metasploit.
Tusen takk ific, jeg har lest og prøvd meg litt med metasploit senest igår
Hvordan type informasjon er det du vil ha fra siden? Kan du utdype det lit bedre?