Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 946
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Fikk ett bikkjebein og to hvit piller av en kompis, han sier dette er rivotril men jeg vet jo at de ser annerledes ut, ihvertfall 2mg roche… hva piller er det her? Foran og bak , ganske like begge sider

Nei ser ut som du har blitt lurt med no mint tabletter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei. Fikk ett bikkjebein og to hvit piller av en kompis, han sier dette er rivotril men jeg vet jo at de ser annerledes ut, ihvertfall 2mg roche… hva piller er det her? Foran og bak , ganske like begge sider

Vis hele sitatet...
Finnes ganske mange ulike typer clonazepam-piller. Du har klonopin brukt i USA (125mg står 125 bakpå, 0.25mg piller står B95 1/4 på, 0.5mg piller står 1/2 på, 1mg piller står v 2530 på, 2mg piller dem er fete er et hull formet som en K på og står klonopin 2mg på den)



Du har roche 0.5mg og 2mg kryss og delestrek bakpå. Rivotril galenika 2mg kryss og 2 tall på.

De du har, har jeg aldri sett, men kan være legit, bare fra noen fattige-land.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe som ligner, hele uten strek.. Galenika bensodin 10 mg