Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1888
Hei og god dag!
Jeg fikk et eksemplar av Black Ops 3 i posten i dag, og brukte mange timer på å laste ned den svære oppdateringsfila. Da jeg skulle starte spillet fikk jeg bare beskjed om at "Kan ikke fortsette å bruke programmet. Kan ikke lese disken. Kontroller at disken ikke er skadet eller skitten". Det er ikke tegn til skader eller skitt på plata. Den ser helt ny ut!
Jeg har slettet oppdateringsfila fra systemet, og holder på å laste den ned igjen. Jeg har Googlet meg ihjel, og finner ikke noe svar.
Fikk også feilkoden "CE.37732-2" én av gangene jeg prøvde å starte spillet.
Noen som har peiling på slikt, og kan hjelpe? Alle innspill mottas med stor takk!

EDIT: Kan også legge til at det er kun dette spillet som ikke vil leses. Jeg har prøvd med flere andre som funker helt som de skal.
Sist endret av Marshmallows; 10. februar 2016 kl. 19:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Heisann, har du fått fikset dette? Har kjøp Black Ops 3 i går og har samme problemet..
Har vært borte i samme problem, ikke med akkurat det spillet, men med et helt nytt spill (uncharted nathan drake collection). Satt inn spillet og det begynte å loade, samtidig så kunne jeg høre at noe feilet, akkurat som om disken startet å spinne og så stoppet den igjen og sånn gikk det i loop helt til en feilmelding dukket opp på skjermen.

Endte opp med å kjøpe ny ps4 og da fungerte spillet med en gang. Kunne sendt inn på garanti, men kjøpte den i usa, så ga den til en kompis som liker å kjøpe spillene sine digitalt. Sitter å spiller med han nå:-)