Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 570
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
God aften (eller morgen om du er av det slaget). De siste årene har jeg vært ganske lite aktiv her på forumet, selv om jeg fortsatt stikker jevnlig innom av gammel vane, men da mest for å lese. Etter å ha flytta litt frem og tilbake mellom nord og sør, har jeg nå endt opp i Jessheim. Eller, endte opp her for over et år siden, og hadde egentlig ikke planlagt noe langvarig, men nå har jeg kjøpt leilighet her og har en jobb jeg ikke har noen tanker om å forlate, så det ser visst ut som det er her livet skal holde meg fremover. Derfor tenker jeg det er på høy tid at jeg går litt mer aktivt inn for bygge litt relasjoner. Jeg hadde to kompiser som bodde her da jeg flytta hit, men når vi alle godt inn i 30åra er faller det å bare henge fort ned på prioriteringslista de få gangene man har tid. Det er oslo jeg er fra og har det meste av omgangskretsen, så det siste året er det jo som regel dit turen går i helgene.

Men nå som jeg endelig eier mitt eget sted, med nok av plass og kart avstand til sentrum, tenker jeg jo at jeg må bruke det for det det er verdt, så om du holder til å i området, så er det bare å ta kontakt om du vil ta non pils eller noe sånt. Har masse fri fra kommende uke og.

Litt om meg: mann, singel, 33 år. Utdanna sosiolog og lektor, og jobber som faglærer på en skole i nannestad, i tillegg til at jeg tar en videreutdanning i norskundervisning på oslomet. Av fritidsaktiviteter har alltid bmx vært min lidenskap, men den måtte legges på hylla for en del år siden pga av skader og et eldrende sinn. Etter det har det vært svømming som er måten jeg klarer å holde meg på matta, fysisk. Utover det har motorsykkel blitt et interessemoment (har bare ikke rukket å bli ferdig med lappen helt enda). Har alltid litt forskjellige typer «prosjekter» gående, gjerne filming, podcast eller noe annet halvseriøst, men i løpet av det siste året har det å skrive bok blitt noe jeg både liker og dedikerer meg til for engangs skyld. Sosialt trives jeg godt i lag med nesten alle typer mennesker og er vant med å omgås folk med alle typer «særegenheter», men sånn aldersmessig er det ikke vits å ta kontakt om jeg kunne vært faren din…
Blitt betraktelig mindre festing i det siste, men om jeg først er i gang er det sjelden over før etter 2-3 dager…

Jaja, merka dette ble litt weird, men har møtt en solid gjeng fra forumet her opp gjennom årene, hvorav alle møtene har vært utelukkende positive, så ser ingen grunn til å ikke gi det her en sjans :P
Good luck hvis jeg hadde vært lokal hadde jeg nok sagt hei