Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  145 11326
Hallo,

Så nettopp at Prison Break - Season 2 - Episode 1 er blitt sluppet ut på nettet, noen som har sett den enda? Må si det kribler i beina her, er så spent på hva som vil skje.

Den eneste releasen som jeg kom over, var av gruppen "LOL".
Som regel pleier disse å være ganske bra.
Hvor har du sett det?? Hvilken side?
Så denne episoden i natt. Den var KNALL bra imo.
Jeg laster ned fra Mininova.org nå..
Prison.Break.S02E01.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-DIMENSION ligger også ute, bl.a. på TorrentBytes
Det er vel ikke lov å diskutere warez her... Men jo, god episode det. Var ikke sånn som tidligere at jeg ble helt hekta, men ser allikevel frem til resten av sesong 2.
Miniova skjønte jeg ikke så mye av.. Vet dere om noen torrentsider jeg kan laste ned fra? :P

Er helt hekta
Sitat av Nimrad
Det er vel ikke lov å diskutere warez her...
Vis hele sitatet...
Det er 100 % tillatt å diskutere warez her, men ikke linke direkte til.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
hvorfor ikke diskutere dette i den store prison break tråden som allerede er ganske lang?
#Conex's Avatar
Trådstarter
Sitat av bamse
Miniova skjønte jeg ikke så mye av.. Vet dere om noen torrentsider jeg kan laste ned fra? :P

Er helt hekta
Vis hele sitatet...
Du kan f.eks bruke, www.torrentspy.com som nevnt over.

Edit: Som ikke nevnt over, blandet det med www.torrentbytes.com
Sist endret av #Conex; 22. august 2006 kl. 16:32.
PRISON BREAK . . Endelig startet det igjen .. Så den i natt jeg også , synes den var knallbra jeg å
Takk Pleier å bruke Torrentportal,men den var ikke lagt ut der.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Jeg synes det var utrolig idiotisk att de ikke forsatte der med flyet som reiste og sist episode sluttet. For akkurat det hadde aldri gått bra uten ubåt eller ufo. Trodde de skulle bli warpet til lost øya.. hehe

Men ja ellers var jo det en bra episode og jeg ser frem til å se de neste episodene :-).
Urk, irriterer meg at de ikke avslutta det, det hadde vært en jævlig solid serie hvis den bare ble avslutta. Frykter det verste, at dette blir nok en Lost hvor de haler ut noe utelukkende fordi det får suksess.

Uansett, jeg skal se episoden senere. Lurer litt på hvordan de takler serien utafor murene, men det som særlig irriterer meg er at de kommer til å fortsette med plottet til hun advokat-dama og nevøen til Scofield. Urk, elendige skuespillere og relativt kjedelige konspirasjoner.
Utrolig bra episode! Anbefaler alle å se den! Så den med engang jeg kom hjem fra skolen. 350mb på under et kvarter, skal si de seeder bra på TPB. Kan ikke vente til episode 2
for folk som ikke er så kjent med torrent lasting så er det lurt å laste på sider man må være medlem. fordi der delere folk, men viss du ikke deler tilbake igjen da blir du bannet fra siden, må få invites av folk på di fleste sider, men det er bare å lese i forum så finner du ut av det.
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av ivioyner
...men det som særlig irriterer meg er at de kommer til å fortsette med plottet til hun advokat-dama og nevøen til Scofield. Urk, elendige skuespillere og relativt kjedelige konspirasjoner.
Vis hele sitatet...
Se episoden, og vær klar for en overraskelse.
Sitat av bleh
Se episoden, og vær klar for en overraskelse.
Vis hele sitatet...
He he, ikke gi bort for mye nå
måiner, du e så kjip as.

Synes denne fortsettelsen var så ille jeg, er dog spent . IvI har et poeng, det kan fort bli ... mongo.
Og hvorfor lage ny tråd? De var jo godt i gang med sesong 2 i den andre.
Ok, jeg har sett fortsettelsen. Spoilers, seff.

Det bra:
- Ser ut til at den nye settingen funker greit, jeg tror flukt kan bli bra fremover. FBI-dude vs vakt blir også artig, selv om det er litt klisjé med forskjellige grener av lovens arm som krangler.
- De er like flinke til å bygge opp spenning som før
- Den dårlige skuespillerdama ble skutt to ganger i brystet og så i ansiktet. Hurra! Hele subplottet med konspirasjonen hadde bare en interessant fyr, han ene agenten. Nå ser han ut til å være vekk, men jeg tror det er greit at de fokuserer på rømningen siden det er en haug med forskjellige figurer der.

Det dårlige:
- Cliffhanger-ending fra forrige episode: De var 20 meter unna bevæpna vakter med helikopter og biler, og de klarte sånn helt plutselig å stikke unna. Her var de kjipe og dro en "8 hours later". Urk. De gadd jo ikke skrive noe deus ex machina til det jo
- Scofield lurte folk med lagerbygningene, noe man skjønte med en gang de hadde kryssklipping fra innsiden og utsiden av garasjen. Litt cheap.
- De er like gode til å lage spenning som før.


Forøvrig tror jeg at FBI-agenten har samme super-detaljertsyn-sak som Scofield har, og at han kommer til å bli en av de snille før eller siden ved å oppdage at noe ikke stemmer.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Helt enig med deg, flukten er et fint konsept som jeg syntes de klarte å bygge ganske bra. Det var også stili at du får se hvordan tattoveringene blir tolket av en annen person enn schofield selv. For jeg syntes ikke at tattoveringene spilte den store rollen de burde har gjort i sesong 1. Han tattoverte hele overkroppen sin for svingende!

Håper bare de ikke melker flukten slik som de hadde noen tendenser til å gjøre i sesong 1. Altså bygge opp til et lite klimax for så å la alt gå til bunn og så bygge opp igjen.
Sitat av Wiggles
Håper bare de ikke melker flukten slik som de hadde noen tendenser til å gjøre i sesong 1. Altså bygge opp til et lite klimax for så å la alt gå til bunn og så bygge opp igjen.
Vis hele sitatet...
Du skal ikke se bort ifra det, men man kan jo håpe
Jeg begynnte å se sesong 1 etter at de 14 første episodene hadde kommet, så jeg slapp den forferdelige ventepausen mellom 13-14, og kunne se 3-4 episoder hver kveld
Men nå er det en hel uke til neste episode akk ja..
#Conex's Avatar
Trådstarter
Sitat av campod
Du skal ikke se bort ifra det, men man kan jo håpe
Jeg begynnte å se sesong 1 etter at de 14 første episodene hadde kommet, så jeg slapp den forferdelige ventepausen mellom 13-14, og kunne se 3-4 episoder hver kveld
Men nå er det en hel uke til neste episode akk ja..
Vis hele sitatet...
Vet, det føles veldig lenge till. Men tiden går fort den
#Conex's Avatar
Trådstarter
Nå hørte jeg rykter om at det er kommet enda en Episode av Prison Break (Episode 2), jeg har ikke funnet noe. Er dette bare bullshit?
Season 2, Episode 2: Otis
28 August 2006

http://www.imdb.com
Han mente før release datoen da.. Sett etter selv men finner ikke noe. Sikkert et rykte.
Noen av dere som vet om prison break season 2 går på noen kanaler som er mulig å få inn her til lands?

har 1 m dish og motor og db så det skulle dekke det meste..

mvh D
Sitat av DrD.O.C
Noen av dere som vet om prison break season 2 går på noen kanaler som er mulig å få inn her til lands?

har 1 m dish og motor og db så det skulle dekke det meste..

mvh D
Vis hele sitatet...
Er det ikke Tv3 da? Men den sender nok ikke de med det første.
Aner ikke jeg, men nå venter jeg spent på at episode 2 skal komme ut på TPB.
Det var en fake der tideligere i dag, så jeg venter spent
..men til høsten (en gang..)

Jeg liker best å se den på tv jeg, men får se om jeg klarer å finne den ett sted

mvh D
De pleier som regel å legge ut nye prison break episoder på Tirsdager vell.. Imorgen
#Conex's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrD.O.C
Noen av dere som vet om prison break season 2 går på noen kanaler som er mulig å få inn her til lands?

har 1 m dish og motor og db så det skulle dekke det meste..

mvh D
Vis hele sitatet...
Fox sender Prison Break Sesong 2.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av #Conex
Fox sender Prison Break Sesong 2.
Vis hele sitatet...
Ellers sender "abc" lost og 100vis av andre gode serier .

Tvnorge liker å stjele serier som "Invasion, Lost og Supernatural" som jeg har sett over en sesong på før det kommer i norge. Hehe.
Sist endret av Alphanio; 28. august 2006 kl. 22:41.
Noen som vet om episode 2 av sesong 2 har kommet enda?
Sitat av KaKtUsTrIPP
Noen som vet om episode 2 av sesong 2 har kommet enda?
Vis hele sitatet...
Kan ikke finne den enda nei. Må nok vente til i morgen tidelig
Sitat av KaKtUsTrIPP
Noen som vet om episode 2 av sesong 2 har kommet enda?
Vis hele sitatet...
Jeg skrev bitte litt opp imorgen
Som sikkert mange har lagt merke til, så har den kommet! Bla. TPB, og mininova har den. Har lastet den ned, men skal ikke se den før i kveld. *glede seg* Hvis noen poster spoilers, så skriv at det er en spoiler først!
Episode to av sesong to kom ti på tre i natt
Sitat av nikita
Episode to av sesong to kom ti på tre i natt
Vis hele sitatet...
Ja ja.. du var ikke her ti på tre, og informerte resten
Sitat av #Conex
Fox sender Prison Break Sesong 2.
Vis hele sitatet...

Halla, ja jeg vet at FOX sender den, men får vi den inn her i landet spurte jeg i posten.. kan ikke huske å få inn amerikansk fox her hos meg jeg, men fortell meg gjerne hvor den er så skal jeg jammen sette meg i godstolen

mvh D
Sitat av DrD.O.C
Halla, ja jeg vet at FOX sender den, men får vi den inn her i landet spurte jeg i posten.. kan ikke huske å få inn amerikansk fox her hos meg jeg, men fortell meg gjerne hvor den er så skal jeg jammen sette meg i godstolen

mvh D
Vis hele sitatet...

Den er kommet ut nå! torrent
Gleder meg så forferdelig til å se dette
WTF? Michael ler :------O
Ville bare si ifra til dere som ikke vet det at, Prison Break S.02 EP. 03 er ute
Kos dere da =)
Prison Break kommer hver Tirsdag på internett!
Vil bare si at om du bruke TvNoo så sendes sesong 2 av prison break der, både EP1 og 2 rullet der sist jeg sjekka... Fint for meg når jeg ikke kan laste ned på jobb
Jeg synes at Prison Break ruler vilt
Episode tre var awsome, gleder meg vilt til neste uke
Ep3 var spennende ja, men jeg syntes det begynner å minne litt for mye om James Bond/Mac Gyver.
De slipper unna for mye. Håper de ikke drar ut Serien for langt. Jeg tror det vil komme til et Punkt der det blir mindre spennende. Hvis dere ikke vet det så er det ikke samme person som har "skrevet" de forskjellige episodene.
etter som jeg har forstått så skal de være på rømmen hele sesong 2.