Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  287 36574
Blood Diamond.
Filmen viser sanne historier i Sierra Lion, om blod diamanter og om miljøet der nede.
Anbefales på det sterkeste!
Blir så vanskelig å bare velge noen få.. Men her er i alle fall mine favoritter

X-men first class
Scott pilgrim VS the world
Siste HP filmen
Sweeney Todd
Corpse Bride
Inception
Knowing
valar morghulis
skralle's Avatar
Fucked hard 18-serien er alvorlig bra
Jeg ser nesten kun mørke komedier, og hos meg troner Fear & Loathing in Las Vegas på tronen..
Green Street Holigan, 1-2!!! Anbefales!
American Beauty.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Tror den beste må være Black Hawk Down. Har bare likt den helt siden første gangen jeg så den, og har sett den flere ganger etter det.
Vis hele sitatet...
Så den i forrige uke. Gjorde inntrykk...

---------------------------------------------------------

Mine favoritter inkludert Black Hawk Down er:

-The Social Network
-The Rum Diary
-Snatch
-The Ghost Writer
-Blood Diamond
Sist endret av augi2323; 6. mars 2012 kl. 02:01.
Anbefaler:
-Friday filmene
-Rush Hour filmene
-Ringenes Herre
-Harry Potter
-Little Man
-The Green Mile
-Click
-Scary Movie
Nå ble jeg småivrig til og poste her også, tipper det meste har blitt nevnt da.

Lock Stock and Two Smoking Barrels

The Prestige

Zatoichi

The Butterfly Effect

City of God

Lord of War

Training Day

Death Note nevner denne serien, siden jeg fikk så syyykt bra inntrykk av denne serien.
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Denne er bra. Forresten: Armageddon, 300 og friday serien? Seriøst?
Sitat av CaptainP Vis innlegg
Denne er bra. Forresten: Armageddon, 300 og friday serien? Seriøst?
Vis hele sitatet...
Armageddon er dritfet. Du må være en kjip person om du bare liker filmer med over 8 på IMDB i svarthvitt, med Charlie Chaplin..
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Jepp, derfor jeg misliker armageddon. Kun prinsippiellt.
Sitat av CaptainP Vis innlegg
Denne er bra. Forresten: Armageddon, 300 og friday serien? Seriøst?
Vis hele sitatet...
Smaken er som baken, det at du kommer med kritikk på andres favorittfilmer blir i mine øyne helt feil. Man har hver sine meninger.


Forøvrig er The Shawshank Redemption, Blood Diamond og Inception blandt mine favoritter!
Må vell være Black Hawk Down. Syke effekter, veldig gode skuespillere (Inkludert William Fichtner, min favoritt), bra lengde på filmer osv.
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Må vell være Black Hawk Down. Syke effekter, veldig gode skuespillere (Inkludert William Fichtner, min favoritt), bra lengde på filmer osv.
Vis hele sitatet...
Fichtner ruler! Regner med at du har sett Prison Break? Hvis ikke er sesong 2 et must hvis du er fan av han.
The Orphenage! Fantastisk film
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Flowerpower79 Vis innlegg
Kongen av bastøy, gjorde utrolig sterkt inntrykk på meg.
Vis hele sitatet...
Det jeg ikke skjønner er hvorfor guttungene ikke tok skipet til Bestyreren. At de bare lot han dra og ventet på å bli stormet og fanget igjen, i stedet for å kapre skipet og prøve å rømme så langt som mulig. Det å prøve å rømme gikk jo som en rød tråd gjennom hele filmen. En skuffende slutt på en ellers helt grei film, synes jeg.

Min favorittfilm er American Psycho (2000). Eksempelscene her og her.
Sist endret av Tawon; 30. august 2012 kl. 05:08.
Ferris Bueller's Day Off
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Har ingen fjern anelse om jeg har svart her før men.

Black rock shooter er vel den beste filmen jeg har sett.
The Matrix-trilogien
Perfume,. Vakker historie med nydelige kameravinkler, produksjonsdesign, skuespill, og musikk. God lengde og teknologi (2006).
"The formula has infinite depth in its efficacy and application, but it is staggeringly simple and completely consistent. Rule one of any game or con, you can only get smarter by playing a smarter opponent. Rule number two: The more sophisticated the game, the more sophisticated the opponent.

If the opponent is very good, he will place his victim inside an environment he can control. The bigger the environment, the easier the control. He’ll toss the dog a bone, find their weakness, give them just a little of what they think they want. So the opponent simply distracts their victim by getting them consumed with their own consumption… The bigger the trick and older the trick, the easier it is to pull, based on two principles: They think it can’t be that old, or they think it can’t be that big for so many people to have fallen for it.

Eventually, when the opponent is challenged or questioned, it means the victim’s investment, and thus his intelligence, is questioned. No one can accept that. Not even to themselves.”


Revolver: http://www.youtube.com/watch?v=vKN0k3-qOVo&
American History X tror jeg kan klassifesere som en av de beste jeg har sett, men er vanskelig å si. Ringenes Herre ligger også veldig veldig høyt på lista.
American psyco
Hestehviskeren
Toy Story
Harry Potter og Dødstalismanene del 1 og 2
Inception
Shutter Island
..

En del men disse er ganske høyt oppe.
Blir litt bekymret når så mange favoriserer 2012 og Armageddon..! Men ja, smak og behag

Mine favoritter må være
Fear and Loathing in Las Vegas
Inception
The Dark Knight
Ringenes Herre trilogien scorer ganske høyt på min liste iallefall!
Beste film: Das Boot.
Forrest gump
Alice, eller Neco z Alenky som den orginalt heter er kanskje den filmen som har gjort sterkest inntrykk på meg.
Dette er surrealistisk versjon av Alice i eventyrland fremstilt ved en kombinasjon av stop motion og live-skuespill. Den er full av sjeletter, rot og skremmende bilder. Men som barn fant jeg den aldri skremmende, bare uhyre fascinerende.
Mulholland Drive (!!!!) 8 på IMDB
The Matrix 8.7 på IMDB
V for Vendetta 8.2 på IMDB
Ferris Bueller´s Day Off (7.9 på IMDB)
Pineapple Express
Fight Club
American Beauty

Sitat av frø Vis innlegg
Blir litt bekymret når så mange favoriserer 2012 og Armageddon..! Men ja, smak og behag

Mine favoritter må være
Fear and Loathing in Las Vegas
Inception
The Dark Knight
Vis hele sitatet...
Enig, drittfilmer begge to, med kule effekter.
Fight Club
Titanic
Yesterday's Children

edit: Snatch!
Sist endret av Pope; 31. august 2012 kl. 12:54.
Save Private Ryan
The Patriot
The Dark Knight
The Dark Knight Rises
Lord of the Rings
Brick
http://www.imdb.com/title/tt0393109/

Dead Man

Donnie Darko

Easy Rider

Fear and Loathing in Las Vegas
Visitor Q, av Takashi Miike, alt som er japansk er naturligvis best.

http://www.imdb.com/title/tt0290329/

Må helt ærlig si at denne filmen er den mest spesielle / sære jeg har sett. Utrolig bisarr, men samtidig morsom, de første 15 minuttene kan være ganske kleine, spesielt hvis du ser den sammen med noen andre.
American History X, en av de filmene som har gjort mest inntrykk på meg. Anbefales på det høyeste!
Sitat av Douchebag Vis innlegg
"The formula has infinite depth in its efficacy and application, but it is staggeringly simple and completely consistent. Rule one of any game or con, you can only get smarter by playing a smarter opponent. Rule number two: The more sophisticated the game, the more sophisticated the opponent.

If the opponent is very good, he will place his victim inside an environment he can control. The bigger the environment, the easier the control. He’ll toss the dog a bone, find their weakness, give them just a little of what they think they want. So the opponent simply distracts their victim by getting them consumed with their own consumption… The bigger the trick and older the trick, the easier it is to pull, based on two principles: They think it can’t be that old, or they think it can’t be that big for so many people to have fallen for it.

Eventually, when the opponent is challenged or questioned, it means the victim’s investment, and thus his intelligence, is questioned. No one can accept that. Not even to themselves.”


Revolver: http://www.youtube.com/watch?v=vKN0k3-qOVo&
Vis hele sitatet...
Hørtes spennende ut, fare for at jeg må se den
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Saving Private Ryen scorer ganske høy på min liste.
Platoon også vær jævlig bra.