Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  212 9300
One of the good guys
2rs1's Avatar
Ja nå er det ikke lenge igjen. Har selv skaffet meg billetter og når jeg leste vg i dag så jeg at et annerkjent filmmagasin med navn HotDog har "snikanmeldt" filmen.

Siterer fra vg's sider ( http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4178491 )

«To tårn» kommer til å overgå alt det du har forventet deg og får alt som fjorårets «Ringens Brorskap» oppnådde til å se veldig tamt ut i sammenligning, skriver anmelderen.
Vis hele sitatet...
Hvis dette er en ekte anmeldelse så er jeg glad. Som kjent fikk jo Ringens Brorskap terningkast 6, og med komentaren "Magisk" av vg ifjor. Hvis To tårn topper denne igjen så er det bare å juble over. Har vært litte bitt nærvøs i det siste for at filmen skulle bli skuffende. Hvis dette hadde skjedd, da må jeg si at jeg ikke helt ville vært meg selv før langt ut på nyåret igjen.

I det ekstra materialet som følger med på den første dvd versjonen så er det noen som sier (husker ikke hvem): Ringens brorskap er ingenting i forrhold til To tårn. Det er jo bra.

Det står også at filmanmelderen kan ha sett filmen som en piratkopiert versjon fra internett. Av det jeg kjenner til så har det ikke kommet noen to tårn film på nettet.

Når jeg skriver disse ord er det akkuratt 19 dager, 21 timer, 25 minutter og 20 sekunder til jeg skal se filmen...
Jeg tviler på at det har kommet ut en pirat kopiert version av to tårn selv om jeg med eMule har funnet MANGE som "har" den! (BTW ikke last ned eMule, det suger) og ikke last ned to tårn, det ødelegger "magien"!
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Har veldig små planer om å se filmen som en CAM.SCREENER versjon.. Går heller på kino..
jeg har premierebilett. men det er ikke så stort i molde. i fjor var det folk som kom samme dagen som premiera og fikk biletter ryktet skal ha det til at det er litt værre i oslo og slikt
Er det ikke så at HotDog også sa at det var en kampscene på 45 minutter ? Det var da voldsomt..
jeg har premierebillet på Colosseum storesal THX kl 00:01 18.12.2002 *glede seg*
Opprinnelig postet av Bill_Gates
jeg har premierebillet på Colosseum storesal THX kl 00:01 18.12.2002 *glede seg*
Vis hele sitatet...
Hvor lenge lå du i telt utenfor for å få den da?
Ekke nødvendig å ligga i telt. Bare få noen til å ligga i telt for seg. Eller stå noen veldig mange kanskje litt lenge timer i kø. Få noen andre til å gjøre det. Funka for meg
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Opprinnelig postet av Lord_Kamikaze
Jeg tviler på at det har kommet ut en pirat kopiert version av to tårn selv om jeg med eMule har funnet MANGE som "har" den! (BTW ikke last ned eMule, det suger) og ikke last ned to tårn, det ødelegger "magien"!
Vis hele sitatet...
Nei og Nei. Jeg har snakket om dette før, på irc. Og jeg er så godt som 99% sikker på at det ikke ligger noen versjon av to torn på "nettet".
Dette ville spredd seg ekstremt fort. Og mange flere ville hatt den.
Vet ikke om noen av dere har vært borti å laste ned en sang, og det viser seg at det absolutt ikke er den sangen dere vil ha.
Ikke vanskelig å kalle en fil på 700Mb "Ringenes herre To torn" osv. Må ikke tro på alt man leser.

Når det er sagt, så må jeg si at jeg gleder meg også ekstremt veldig kjempe mye til filmen. Blir ikke jul uten den. Og om det hadde komt en dårlig cam versjon av den, før jeg fikk sett den på kino. Så hadde jeg holdt meg langt langt unna. Go natt.
Opprinnelig postet av Lord_Kamikaze
Jeg tviler på at det har kommet ut en pirat kopiert version av to tårn selv om jeg med eMule har funnet MANGE som "har" den! (BTW ikke last ned eMule, det suger) og ikke last ned to tårn, det ødelegger "magien"!
Vis hele sitatet...
Sikkert samme driten som med mange andre filmer gjennom tidene. Du laster ned den og finner ut at det er en hoax.. enten svart bilde eller en porrfilm..
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Yes. That's my point. Så har vi jo den artige antipirat gruppen "riaa" eller hva de kaller seg. Som aktivt driver å legger ut falske mp3 album og filmer på kazaa og diverse slike peertopeer nettverk. Bare for at folk skal få avsmaken, å heller stikke å kjøpe albumene. Smart kanskje?
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av duxo
Er det ikke så at HotDog også sa at det var en kampscene på 45 minutter ? Det var da voldsomt..
Vis hele sitatet...
Jo.
Det er kanskje litt mye, men Peter Jackson sier noe om den på ekstramaterialet til den ene dvd'en. Et eller annet om at den store scena i filmen kommer til å være denne kampscena.
Muligheten at han har sett den er jo der, men les hva Guttorm Petterson i SF Norge:

- Jeg synes for eksempel det høres merkelig ut med en sammenhengende 45 minutter lang slagscene. Men jeg vil egentlig ikke kommentere saken før jeg har sjekket med England. Det kan jo hende at det har blitt holdt en langtidspressevisning. Ellers går det rykter om en versjon på nettet som anmelderen kanskje har sett.

Jeg stoler på han da, og tror at det er en falsk anmeldelse, i den forstand at han ikke har sett filmen på en pressevisning.
45 minutters kampscene blir jo genialt!
Jeg kjenner en som har Ringenes Herre To Tårn på Div-X... nesten DVD-rip kvalitet.. kan godt være han lyver.. (Jeg har jo ikke bredbånd enda... så jeg har liksom ikke fått anledningen til å laste ned fra ham...).. Jaja.. noen som gleder seg til premieredagen da?
Sist endret av jocke; 29. november 2002 kl. 11:04.
Gleder meg vilt t premieredagen 2 min over 12!!! Gleder meg faktisk mer enn til jul. btw så trur jeg heller ikke at det finnes enn piratkopi, hørte noe om at filmen var bedre bevoktet enn kronjuvelene i england... og da BØR den være trygg...
d er vel heller tvilsomt at d blir en 45 minutter lang slagscene i og med at d foregår andre ting enn bare slagscenen.. Peter Jackson har også sagt at ryktene med en 45 minutter lang slagscene er bare tull og at d bare blir til sammen blir 20 min eller noe sånt..d er ve ganske lenge d også..
*vifte med billetter* moahaha.. man gir rimelig faen i en dags fravær når man skal se ringenes herre - to tårn 00:02 18. desember i Colosseum, Oslo.. RAWR!!

når det gjelder piratversjon sier det så mye rart.. jeg har fått høre at noen studenter ved NITH hadde fått tak i den når de var på et IT-kurs i statene.. en bekjent av meg hevder at han har sett den. om han kødder2k vet jeg ikke ;P
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Jaja. Når noen av dere kan si, at dere har filmen, sender den til meg så jeg kan se om det virkelig er sant. DA kan jeg tro på påstandene om at den er lekket ut. Men det at en kompis av noen her faktisk har den på dvd kvalitet?? Sorry, but I have to say: NEEE. Kom tilbake når dere har sett det sjøl.
hvem her har sagt at de har filmen? no one.
jeg sa det.. indirekte... en "nett-venn" sier at han har den... men tviler egentlig litt på det...
Opprinnelig postet av jocke
jeg sa det.. indirekte... en "nett-venn" sier at han har den... men tviler egentlig litt på det...
Vis hele sitatet...
få deg en login på serveren. gi den til meg så skal jeg fort finne ut om han lyver eller ei.. noe jeg vil påstå han gjør. Har ikke hørt om at denne skal finnes ute, og hadde den gjort det ville jeg antaglig ha sett denne på forskjelige siter..
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Opprinnelig postet av mia
hvem her har sagt at de har filmen? no one.
Vis hele sitatet...
Hvem har sagt at noen av dere har sagt at de har Filmen? ikke meg hvertfall. Les nøye =P
ÅÅ, jeg gleder meg noe helt sykt jeg og. Jeg lå i kø i 4 dager for billetter til premieren i konsertpaleet i bergen.. valgte KP foran forum pga THX!! Og det at salen er mye bedre og varmere osv..

fyy faen så jeg gleder meg, herregud.. det er lixom julaften det!! jah, det er det..
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Hehe. Glad jeg ikke lå i telt i 4 dager, skal jeg være helt ærlig.. Ser det er mange fine plasser til lille julaften. Tror jeg også velger KP1, liker meg bedre der. OG bedre snopemuligheter
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Det blir liksom 2 julaftner i år..
Skal framføre prosjekt tors 19, så jeg måtte velge 20.30 forestillinga på Fredrikstad kino. (5 THX saler til 70 mill eller.no)
Jeg er glad jeg har billetter til Colosseum jeg.... verdens største THX sal... *sw33t*
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Hvor mange er det plass til i Colloseum egentlig?
http://www.filmweb.no/oslokino/kinofakta/58.html

Antall sitteplasser: 978
Teknisk utstyr:
Billedformater:
Wide Screen/Cinema Scope/70 mm
Lydformater:
Analogt: Dolby A/Dolby SR
Digitalt: DTS/SDDS/Dolby SRD - dypbass
Profil: Spektakulære og store filmer innenfor flere genre gjerne med kjente stjerner og mye lyd. THX-sertifisert sal.
Vis hele sitatet...
Colosseum den 19. her, gromplasser
Opprinnelig postet av Redstorm
Jeg er glad jeg har billetter til Colosseum jeg.... verdens største THX sal... *sw33t*
Vis hele sitatet...
er faen imponert faktisk, at norge har den største....
( http://www.filmweb.no/oslokino/kinofakta/2399.html )


Opprinnelig postet av dreb
Gleder meg vilt t premieredagen 2 min over 12!!! Gleder meg faktisk mer enn til jul. btw så trur jeg heller ikke at det finnes enn piratkopi, hørte noe om at filmen var bedre bevoktet enn kronjuvelene i england... og da BØR den være trygg...
Vis hele sitatet...
Den er sikkert strengt bevoktet, men det får være grenser... tror ikke de er så forbanna naive

Opprinnelig postet av Cyber
ÅÅ, jeg gleder meg noe helt sykt jeg og. Jeg lå i kø i 4 dager for billetter til premieren i konsertpaleet i bergen.. valgte KP foran forum pga THX!! Og det at salen er mye bedre og varmere osv..

fyy faen så jeg gleder meg, herregud.. det er lixom julaften det!! jah, det er det..
Vis hele sitatet...
Forum har riktignok ikke THX, men de har SDDS, DTS og Dolby SRD, og det holder for meg... Skal heller se om jeg kan se en forsestilling på Forum og en på KP1. KP1 sitt seteoppsett er elendig, de beste plassene er gått til gangvei. Også synes jeg at salen er rar, vanskelig å forklare, du ligger liksom litt bakover mens skjermen er der og der... tough...
Er ikke så redd for at to tårn eller atter en konge skal bli dårlige. De er jo filmet samtidig. Og hvis da bare effektene blir like bra (eller bedre) så kommer begge til å bli supre filmer.

Jeg er mer redd for The matrix: reloaded og reveloution. Men jeg skal ikke si mer om det nå.

En ting til.. Skal se ringenes herre: to tårn på premieredagen woohooO!
Sist endret av Skyfex; 29. november 2002 kl. 18:19.
Kan noen plz fortelle meg hva som er så viktig med å få sett filmen nøyaktig på premieredagen egentlig? Geeks (:P)

Jeg mener det holder bare man får sett den, blir litt veeeldig hysteri over det hele...

(Jeg vet jeg er teit siden jeg kan si noe slikt osv.. så dere trenger ikke påpeke det)
Gleder meg til å se den.. men er nok like teit som morten her gitt...
vil heller se filmen med gromplasser noen uker etter premieren enn å se den på premieredagen med plasser på plass 1, rad 1

og så er det et must å se lotr på colosseum. det er rett og slett helt utrolig, med orkestermusikk som pumper ut gjennom thx-høytalerene
Opprinnelig postet av morten
Kan noen plz fortelle meg hva som er så viktig med å få sett filmen nøyaktig på premieredagen egentlig? Geeks (:P)

Jeg mener det holder bare man får sett den, blir litt veeeldig hysteri over det hele...
Vis hele sitatet...
På slike store filmer er det ofte show før filmen, var det hvertfall med Star Wars... Men disse showene er KUN på premieren, en god grunn hvertfall.



Opprinnelig postet av Phun Q
vil heller se filmen med gromplasser noen uker etter premieren enn å se den på premieredagen med plasser på plass 1, rad 1

og så er det et must å se lotr på colosseum. det er rett og slett helt utrolig, med orkestermusikk som pumper ut gjennom thx-høytalerene
Vis hele sitatet...
Er 200% enig med deg, det er derfor jeg venter 4 dager med å se den. Jeg har disse plassene:
trykk på meg (digg) (rød er mine plasser)
Sist endret av tore-; 29. november 2002 kl. 20:24.
vil heller se filmen med gromplasser noen uker etter premieren enn å se den på premieredagen med plasser på plass 1, rad 1
Vis hele sitatet...
hmm, hørtes da ut som en fucket plass å sitte på? begynner ikke raden nærmest skjermen, på venstre eller høyre side som rad 1, sete1? da oppfatter man ikke hele bildet vel? Lite morsomt å løpe etter teksten hele tiden

Greit nok hvis man vil ha med seg showet tore, but still
Ser du at det står "lerret" på bildet?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
blir en bra start på jula dette gutter Har biletter midt i colosseum den 22nde klokka 13.00. Gleder meg som ett lite barn
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
18 dager, 8 timer, 48 minutter og 3 sekunder til jeg sitter i stolen med popcorn og brus..
Ehem. Alle disse piratversjonene er bare masse reklamer og trailere klippet sammen. Du skal få trykke filmen opp i trynet mitt før jeg tror du har AUTHENTIC VERSION av filmen før premieren.
tenkte meg det nok, men grunnen til at folk sier at de har skaffet den / har gitt den ut / whatever, er jo status
jeg tror heller ikke det kommer til å komme noen pirat versjon ut med det første.. skal jævlig mye til..

jeg kan ikek helt huske om den kom ut på nettet i fjor heller..noen som vet det?
Better than thou.
Det kom en kjip cam vcd samme dagen.
Men tok det ikke kun en eller to uker før en veldig good "dvd"rip kom ut?
heh... Dumme meg da.. Igår kveld, lasta jeg ned en film som hette som mye som: The Lord Of The Rings - Two Towers [DVD-Rip] Must SHARE!!!! og tok 1,8 gb. Og noe sånt, så stoppa den, eller rettere sagt maskina mi skrudde seg av... etter 1.3 gb
Men så testa jeg den etterpå.. Og da var det begynnelsen på 1'ern. Og jeg hoppa i taket, for jeg huska ikke at eneren begynnte slik... Så jeg var overlykelig, helt til filmen kom 1- minutt uti... Så nå veit jeg hvordan det føles og vinne i lotto, men ikke få utbetalt gevinsten...
Gleder meg iallefall til premieren jeg...
du fikk som fortjent syntes jeg som ville ødelegge magien med premieren..
It's just like Star Wars, it's way better with THX and bigscreen.
Sist endret av tore-; 1. desember 2002 kl. 22:54.
Opprinnelig postet av tnt
Ser det er mange fine plasser til lille julaften.
Vis hele sitatet...
JEG HAR BILLETT TIL LILLE JUL AFTEN ! ! ! ! MOBBER DU??? Neida. Kjøpte dem i dag. rad 8 i forum.... YES
Og i dag var det forhåndsvisning av To Tårn for pressen, or so they said on the radio. Så det bør vel dukke opp noen anmeldelser snart?
Ringenes broderskap er vel en av de beste filmene jeg noen gang har sett! Og hvis 2 tårn skol overgå den, da blir det jul i år å!