Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2897
Noen av dere har sikkert hørt om programet The joiner(gjør slik at to .exe filer blit til en .exe). Det jeg lurte på er, hvis jeg feks sender med en trojan(feks subseven, netbus ect.) vil den da bli oppdaget av virus programmer?
Bare sånn at dere vet så skal jeg bare kødde litt med en kompis av meg, jeg skal ikke fucke opp pentagon eller no;^)

Hvis dere vil ha programmet av meg, email meg

/teeZer
selvfølgelig oppdager virusprogrammet det.
Det er jo egentlig ingenting som er forandret. Eneste som har skjedd at to filer er blitt til 1. Innholdet til viruset er fortsatt det samme http://www.iblis.nu/ubb/tongue.gif

------------------
------------
"May the source be with you"
Trådstarter
6 0
faen heller
subseven og netbus er bare for 14tissr.
Trådstarter
6 0
Jojo, jeg tok bare et exempel da.. hadde tenkt å bruke wingate eller Psychward
samma hva du bruker da http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif
Better than thou.
Virus suger hardt! Uansett! De som lager dem/sender dem har seriøse fritidsproblemmer og IKKE no liv!

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
info om viruser...:
De fleste virus utvikles fra folk i romania eller folk derfra. Under sovjettiden ble romania sovjets it-senter, men når sovjet falt var det ingen som hadde bruk for de. så de mistet jobben. De ble fustrerte og rasende, og fikk ut sin agresjon ved å bruke sin kunnskap til å lage virus, farlige virus.
Og fortsatt lages det flest virus i romania.
Viste dere at romania har verdens eneste statlige antivirussenter? De oppdager ca 30 nye virus hver mnd!!!

så hver gang man ikke bruker de resursene som er i landet går det galt...
et eksempel til er hells angeles; de var usa'beste flygere under 2. verdenskrig, men de fikk ikke lov til å fly etter krigen, så de ble en kriminell mc-bande!!

Så stell godt med de som kan noe!!!!!!

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser