Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  315 31230
Sitat av Snippxx Vis innlegg
Det er mange andre grunner til at Avatar er en dårlig film.
Vis hele sitatet...
Such as ?
Du måtte spørre...
Men dialogen blant annet.
Klisjér.

Å si at den er dårlig var kanskje litt overdrevent, men den er for godt motatt. Ja, Pandora er vakker å se på med de flotte spesial effektene, men den har også sine feil. Vill heller si den er helt grei.
Sitat av Snippxx Vis innlegg
Det er mange andre grunner til at Avatar er en dårlig film.
Vis hele sitatet...
F.eks hva ? Synes det var veldig bra film og ikke noe dårlig med det. ..



og så ikk eat du skrev det før nå:/ srry
Sist endret av stinkdyr; 2. desember 2010 kl. 15:06.
jeg vill nominere kristins lavrandsdatter, var forferdelig å se denne kjedelig filmen i 4. klasse :S
Sitat av Clownloach Vis innlegg
jeg vill nominere kristins lavrandsdatter, var forferdelig å se denne kjedelig filmen i 4. klasse :S
Vis hele sitatet...
Den var kjedelig fordi du gikk i 4 klasse, tror det er snakk om dårlig produksjon, manus, skuespill, dialoger osv. Ikke kjedelig fordi man ikke er gammel nok.
Sitat av Cheese Vis innlegg
Den var kjedelig fordi du gikk i 4 klasse, tror det er snakk om dårlig produksjon, manus, skuespill, dialoger osv. Ikke kjedelig fordi man ikke er gammel nok.
Vis hele sitatet...
Har sett som voksen og syns fortsatt den er helt forferdelig.

Noe jeg også syns om ringenes herre filmene. de er CRAP
Sitat av Clownloach Vis innlegg

Noe jeg også syns om ringenes herre filmene. de er CRAP
Vis hele sitatet...
Say what? Hvorfor?!
Kill buljo er faktisk ganske genialt.
Bad taste synes jeg var noe forbanna piss den første gangen jeg så den, men når jeg hadde vokst meg litt klokere og eldre så så jeg den igjen. Synes den var konge XD

Synes Alien apocalypse, Alone in the dark, meet the spartans og en film som handler om en mor og to døtre, 3 fanger fra et lokalt fengsel som greier å rømme og finner ly i huset til moren og døtrene. Heter noe med storm... rødt cover. Disse filmene er blant top "noen forbanna piss filmer"
Sist endret av Kejerith; 3. desember 2010 kl. 00:02.
Sitat av nikons Vis innlegg
Say what? Hvorfor?!
Vis hele sitatet...
Blei for mye nisser og troll for min del.

Men skjønner jo at det er bra filmer.

Men jeg likte dem ikke
er ikke ringenes herre filmen en av de dyreste filmene som er lagd a ?
Dina er i hvertfall tidenes dårligste norske film
Spør du meg så er de dårligste filmene som er Laget er Filmer med Lavt-budsjett dårlige skuespillere elendig humor. Disaster-movie er et godt eksempel. Joda jeg lo noen ganger, men ikke fordi filmen var noe morro men jeg satte å tenkte på hvor gammel er de som har skrevet manus til denne filmen. De har absolutt bommet helt på målet.

UniQQe
De fleste filmene til Uwe Boll står ganske sterkt.
Sitat av nikons Vis innlegg
De fleste filmene til Uwe Boll står ganske sterkt.
Vis hele sitatet...
Seconded.

Likte replyen til blizzard da han bad om å få regissere den kommende wow filmen:

"‘We will not sell the movie rights, not to you…especially not to you."
om du er ute etter å se tidenes dårligste skrekkfilm, se The Strangers med liv taylor i hovedrollen, det gir ingen poeng i det hele tatt, hele filmen er bare ren tull.
+ oppi hele filmen, er at det var et klipp jeg skvatt av, noe jeg ikke har gjort før av en skrekkfilm