Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 418
hei.. jeg kjøpe noen sporer over nett å fikk en aliminiusfolie i postenø... når jeg lyser på den ser jeg absoplut ingenting.. hvordan kan jeg vite der er noe? å er der noe? har laget spore print før, å da vises det jævlig godt.. men den folie biten jeg fikk i posten, viser ingening, vet ikke hvcilken side engang de skal være på...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Var folien pakket inn, eller lå den løst?

Høres ut som det er mulig at sporeprintet tørket helt ut og sporene har lagt seg i en sprekk eller noe slikt? Det værste er vel at sporene kanskje har fallt ut av pakningen?

Ville tatt bilde av forsendelsen og spørre de du kjøpte av.
den var pakket inn, jeg åpnet forsiktig med engangshansker og munnbind, det ser ut som for meg (beklager til vedkommende om jeg tar feil) det ikke er noe der.. å var kanskje en "fin" måte for en person å tjene noen raske penger... ikke i sprekk, hhar en lupe jeg har kjørt over hele folien, nothing..
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Et print kan være svakt eller et såkalt partielt, var alt du fikk folien eller fikk du noe mer
Det kan ikke vært rare summen å svindle noen for?

Kjedelig er det da, men gått nøy over konvolutten den kom i også?