Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1020
Jeg er 17 år gammel og skal reise til USA alene. Det jeg lurer på er om det er mulig å ta med snus dit uten at det blir konfiskert, er det evt lurere å ha det med i innsjekketbagasje eller håndbagasjen? Hvis jeg eventuelt blir tatt, hva skjer da? får jeg bot, blir foreldrene mine kontaktet etc.. Og hvor stor sannsynlighet er det for at dette skjer? Har helst lyst til å ta med snusen på flyet men overlever å putte det i innsjekket bagasje også..
Du får holde deg til hockeypulver til du blir 18.
Trådstarter
3 0
Sitat av something Vis innlegg
Du får holde deg til hockeypulver til du blir 18.
Vis hele sitatet...
Er desverre ikke så glad i lakris Dessuten, så er det ingen lov i Norge som sier at mindreårige ikke kan snuse
Hvor skal du hen i de "skandinaviske" statene, nord og sør Dakota og Minnesota så er det vant til å se skrå og vi Copenhagen(?) Altså snus. Andre stater så kan de kokke rart på deg, men de færreste vil bry seg.

Blir du stoppa i tollen blir det mest sannsynlig beslaglagt og ikke noe mer.
Et raskt google søk sier meg at du må være 21 år for å ta med tobakk inn i USA.
Du får nok tak i det der også. Såvidt jeg vet selges det Zyn i USA.
Trådstarter
3 0
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Hvor skal du hen i de "skandinaviske" statene, nord og sør Dakota og Minnesota så er det vant til å se skrå og vi Copenhagen(?) Altså snus. Andre stater så kan de kokke rart på deg, men de færreste vil bry seg.

Blir du stoppa i tollen blir det mest sannsynlig beslaglagt og ikke noe mer.
Vis hele sitatet...
Skal til Boston, altså massachusetts. skal også mellomlande i amsterdam. er det lurest for meg å ta snusen i håndbagasje eller innsjekket bagasje, tror du?

Sitat av Mekkern Vis innlegg
Du får nok tak i det der også. Såvidt jeg vet selges det Zyn i USA.
Vis hele sitatet...
har prøvd snusen i usa, vil ikke si at det måler seg til norsk snus…
Sist endret av adieu; 29. november 2023 kl. 18:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ta med nok snus på flyet til at du ikke trenger boksen lenger når du lander så slipper du eventuelle spørsmål rundt det. Sjekk inn resten. Om det er typ ett tårn eller to så burde det ikke være noe stress. Mindreårige med tobakk er nok ikke høyt prioritert av TSA.
"Øko-Terrorist"
Sitat av something Vis innlegg
Du får holde deg til hockeypulver til du blir 18.
Vis hele sitatet...
Er faktisk 21 års grense på tobakk i USA nå.
Sitat av adieu Vis innlegg
har prøvd snusen i usa, vil ikke si at det måler seg til norsk snus…
Vis hele sitatet...
Ikke noe problem å få kjøpt General mm. sist jeg var i USA mens jeg enda snuste. Er 3-4 år siden nå, så mulig det har forandret seg. Tidligere fikk du kjøpt skandinavisk snus i Canada også, men det er det helt slutt på.