Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 275
Har slitt i en årrekke med depresjon og andre psykiske plager. Mange runder i terapi uten spesiell effekt, og det har blitt ekstremt mye verre det siste året....

Har lest om ketaminbehandling. Problemet er at dette er langt unna. Jeg må ta fly dit, og sove på hotell (kjenner ingen i noen av byene). Kan velge mellom Bergen og Trondheim. Det jeg lurer på er om behandling lar seg gjøre i mitt tilfelle. Jeg har nok av penger til å bruke på fly og hotell, og selve behandlingen, så klart alt etter hvor mange injiseringer jeg trenger. Om det er snakk om f.eks 8 så blir det ekstremt dyrt.. Men jeg er villig til å prøve alt, for jeg står på kanten av stupet og om det koster meg 50k+ er det greit. Alternativet er verre

Har snakket med psykolog og lege om dette. Begge er positive til det, legen litt skeptisk men han er skeptisk til medisin mot psykiske lidelser i utgangspunktet, men han støtter meg i evt. valg av det og bidrar med "kilder" om de trenger notat fra lege ang. vanskene mine.

Noen som har erfaring, er det oppnåelig mpt min situasjon? Det skjer nok ikke at det kommer til mitt nærområde slik at jeg bare kan ta buss dit for å si det sånn
Sist endret av Alene123; 4 uker siden kl. 04:19.
har hørt at ketaminbehandling er svært positivt, så vært å prøve tipper jeg!
Hvordan går man fram I en behandlingstime? Er det som en vanlig psykologtime bare at man har tatt ketamin?