Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 508
De hadde utrolige billige kosttilskudd på Black Week og jeg skaffa meg en del vitaminer som f.eks. D3-K2 for vinteren og andre essensielle tilskudd..



Men er dette merke bra nok? Var bare så billig så jeg ble litt redd for at kanskje jeg har kjøpt noe dårlig.



Takk!
Tights.no sine produkter har jeg kun positive erfaringer med. Det er vel ganske strenge regler på kosttilskudd i Norge så tror ikke de "kan" selge noe som er bunk uten at det får konsekvenser
Om du ser på innholdsfortegnelsen så ser du jo fort hva du har kjøpt. Som han over sier så er det ganske strengt i Norge så det burde inneholde det som står der.
Kosttilskudd er vanligvis heftig overpriset, så hvis du fikk 70% på noe, så er ikke det uvanlig. Bare i Sverige så koster det samme mye mindre enn her i Norge.
Sist endret av IneartheDx; 30. november 2023 kl. 20:28.