Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2090
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det er vell kansje veldig vanskelig å svare på, men finnes de noe kokain i Norge som er av veldig god kvalitet å ikke utblandet?

Har aldri prøvd kokain, men kunne godt tenkt meg å prøve dette stoffet en gang i fremtiden.. men hører så ofte at kokain er blandet med så mye dritt at jeg ikke ønsker å prøve det. Vil helst prøve de renest mulig og utenom noe annet dritt som de bøffer de me!
Veien til Norge som kokainen tar er lang, så at det blir bøffet med noe er nært uungåelig. Trenger ikke være noe farlig det er blandet ut med, kan være kuttet med koffein, sukker eller kreatin. Du kan finne kokain som er av god kvalitet her i landet utifra min erfaring, ja. Mye av det er vel ganske average/dårligere kvalitet også da.
Har fått tak i cola av ganske så god kvalitet tidligere, litt usikker på hvor rent det var men var før den hadde blitt kutta med andre ting.
Stor hvit "stein" vi delte opp selv og hadde det jævelig gøy med

Har også fått dritt selvfølgelig, sånn skikkelig gatecoke fra en random utlending.

Sitat av dazezone Vis innlegg
Veien til Norge som kokainen tar er lang, så at det blir bøffet med noe er nært uungåelig. Trenger ikke være noe farlig det er blandet ut med, kan være kuttet med koffein, sukker eller kreatin. Du kan finne kokain som er av god kvalitet her i landet utifra min erfaring, ja. Mye av det er vel ganske average/dårligere kvalitet også da.
Vis hele sitatet...
Kan også være kuttet med vaskepulver, avføringsmiddel, Benzocaine, Boric acid, Fentanyl, Levamisole, Lidocaine, Mannitol, Novocaine og/eller Phenacetin.

Disse blir fort litt verre igjen og er mye farligere en koffein og kreatin.
Aldri hørt at sukker blir brukt...
Sist endret av Soletti; 10. juni 2018 kl. 17:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Soletti Vis innlegg
Kan også være kuttet med vaskepulver, avføringsmiddel, Benzocaine, Boric acid, Fentanyl, Levamisole, Lidocaine, Mannitol, Novocaine og/eller Phenacetin.

Disse blir fort litt verre igjen og er mye farligere en koffein og kreatin.
Aldri hørt at sukker blir brukt...
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig kan det være kuttet med drit også. Det meste ender ikke opp med å skade folk hvis man bruker hodet utifra min opplevelse.

Er vel vanligst å bruke druesukker. Har ihvertfall sett flere steder at det har vært ganske hyppig brukt, ikke opplevd det selv da.
Fra politiet sin statistikk, spesifikt om kokain:

Det er gjort mange relativt store beslag av stoff med høy renhet, og gjennomsnittlig styrkegrad har økt betydelig de siste årene.
Foreløpige tall viser en gjennomsnittlig styrke på 54 %, mot 47 % i fjor og 31–34 % de foregående fem årene.
Vis hele sitatet...
Kilde
Sist endret av topdogg; 10. juni 2018 kl. 17:40.