Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3422

Siden det er så lenge siden FREAKZINE#3 at jeg har glemt hvor mye styr det er å lage en fanzine, tenkte jeg at nå er det på tide å kjøre i gang med en ny utgave.
Før dere sender inn bidrag, leser dere gjennom forrige tråd og kikker på hvordan forrige utgave ble seende ut for å danne dere et inntrykk av hva det er vi prøver å lage.
Det sagt, ikke vær redd for å sende inn noe som er helt annerledes, vi har en stor takhøyde for hva som trykkes.
Sist savnet jeg tekstbidrag, det var faktisk ikke et eneste et som kom inn.
Så gjerne send av gårde noe skrevet, men husk på hvor lite formatet er, så dikt er å foretrekke.

Som forrige gang må bilder som sendes inn være egnet til å trykkes i sort/hvitt, og størrelsen blir én A5-side (148mm * 210mm, ved 300dpi blir det 1749px * 2481px),
Tenk på at det skal trykkes på en lite avansert skriver, så det er ikke farlig å la det være luft i bildene. Bilder med tette mørke farver blir erfaringsmessig veldig dårlig.

Bidrag sendes på PM til meg, merket med FREAKZINE#4, for å gjøre det enkelt for meg å sortere, om man ikke har tilgang på scanner kan adressen min fåes på PM for postforsendelse, noe flere gjorde sist gang.
Jeg trenger også adressen deres på PMen med bidraget, om dere ønsker et fysisk eksemplar av kunstverket dere har vært med å produsere.

Redaksjonen forbeholder seg retten til å velge ut bidrag, men som sagt er takhøyden stor, det som ble sløyfet sist ble det utelukkende av praktiske vanskeligheter mtp på trykking av materialet.

Bare begynn å sende inn bidrag så fort som mulig.
Denne gangen vil det ikke bli satt en tidsfrist, så fort vi har 20 bidrag vil trykking bli igangssatt, så her er det førstemann til mølla for å sikre seg en unik del av verdens kunsthistorie.
Hurra! Tror jeg skal lage noe med et politisk budskap denne gangen, må bare få en god idé først.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Så kjekt, vi satt stor pris på bidraget ditt sist.
Foreslår Erna tegnet som en gris, som får valgflesket skåret av seg, for steking til eggefrokosten.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis vi skal ha grisebilde av Erna vil jeg ha bilde av Kristin Halvorsen som svelger kameler og Liv Signe Navarsete som en ribbet høne...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av doseren Vis innlegg
Hvis vi skal ha grisebilde av Erna vil jeg ha bilde av Kristin Halvorsen som svelger kameler og Liv Signe Navarsete som en ribbet høne...
Vis hele sitatet...
Da er du velkommen til å lage det, sikkert.
Sitat av doseren Vis innlegg
Hvis vi skal ha grisebilde av Erna vil jeg ha bilde av Kristin Halvorsen som svelger kameler og Liv Signe Navarsete som en ribbet høne...
Vis hele sitatet...
Selv om Erna-ideen til The Great Catsby er god, har jeg funnet en annen idé, som omhandler FrP.

Har så vidt begynt å skisse litt og håper å få sendt inn bidrag innen helgen som kommer er omme.

Er det kommet noen andre bidrag ennå?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Morgendagens mesterverk er avlyst, grunnet manglende interesse.
Takk til dere som bidro, utakk til dere som ikke gadd.