Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 7767
Du har sikkert fått med deg hvor uansvarlig dette du gjør er,så jeg dropper moralpreken.

Ta en prat med din bror,vis han posten din på forumet her. Når så mange reagerer så kraftig som han ser folket gjør her så bør det vel gå opp et lys for han. Be han vente 4-5 (gjerne 7-8 og) så kan dere fyre ilag med god samvittighet begge to.

I hans alder skal man tappe mor og fars barskap,ikke sitte på gutterommet og fyre,ikke bidra til at han går glipp av denne perioden,for den er virkelig verdt og få med seg.
Mulig å gi opp diskusjonen/regnestykket med hasj penslet med heroin? Finst ikke noe slikt kommersielt produkt i Norge og sjangsen får at noen av dere har kjøpt hasj penslet med heroin er ca ~0 siden det aldri er gjort beslag av det i Norge .. . .
Sitat av kevva Vis innlegg
Aldri sagt at jeg eller noen av"kara mine" har kjøpt/tapt 9k jeg.

Men skal ikke MYE hero til for å øke "styrken" i tjallen.

Er du SIKKER på at 100g røykings krever så mye hero?
Hvor har du det reinestykket ifra? Noen personlige erfaringer?

Hvor mye THC eller CBD innhold tror du er i plata di etter den har vært innom alle 20+ ledda først?
10kilo
5kilo
1kilo
100gram
5gram?
Hvor utblanda tror du ikke shitten er?

Hvorfor tror du purken *OFTE tar hero måling av tjallen? (mener å ha lest dette en plass, men fant ikke kilden ifarten.)
Vet ihvertfall om folk som har fått hero dom pga tjall.

Hmm, rart at det går uten hero'n i plata!

Men kos deg med din rene hasjisj du!
Vis hele sitatet...
du sier at du har sett "dette" med dine egene øyer. så det du sier er at du sitter med folk du ikke kjenner som blander ut bønna si? tosk..

jeg har peiling på sånn fordi jeg ikke har kunnskaper ifra mor og far, internett-thug! Noe som jeg legger merke til er at du ikke har peiling på hva du snakker om..!
thc og cbd blir ikke målt i vekt, men i prosent! jeg vet at den ikke er utblandet fordi jeg er ikke en helge røyker som tar imot alt som blir kalt bønne. og jeg går ikke ned til hjørne for å skaffe meg noe å røyke på! jeg har kompiser med planter så gode at du hadde besvimt.

Så før du kommer med at jeg skal svare på om hvor blandet ut hasjen er så må du tenke deg om.
Er ikke alle som er som deg som sitter på gutterummet ditt med standar'n din!
Vedder på at jeg har røyka siden du gikk i barnehagen, og jeg kjenner INGEN som har fått eller motatt dom på hero pga bønne.

og ja jeg koser meg med den rene maroc 00'n min jeg!

I denne samtalen så ble du knust som Hiroshima. så ekke vits å svare engang...
Sist men ikke minst tusentakk til: Ole2005. for å virkelig sette prikken over i'n om at du "kevva" sitter inni en fantasiverden med pinokkio.
-takk for meg!
Slutt å kjøpe til han, ta en alvorsprat

edit: Stearinlys og kevva - kan dere kutte ut med "faren min er sterkere enn faren min, og weeden min er bedre enn weeden din". det er rett og slett for barnslig.
Sist endret av olli408; 18. januar 2012 kl. 21:53.
Fyfaen, det er mye rart man leser - og dette er noe av det. En bror kjøper hasj til sin mindreårige bror, fordi du skal være kul da eller? Vit en ting: Du er taper. Taper som kjøper hasj til broren din og setter i gang prosessen med å ødelegge livet hans. Konsekvensene av hasj er skyhøye - men så røyker du vel selv, så da kan du ikke ha så mye vett opp i hodet til å forstå det.

Skal gi deg et godt tips, og dette håper jeg du kan gjøre: SNAKK MED HAN OM HVOR FARLIG DET ER!!!!
Sist endret av Lacost33; 18. januar 2012 kl. 22:20.
Dere skulle ikke vurdert å holde rusbruk og glorifisering unna lillebrødre og den slags til de faktisk blir nogenlunde gamle nok til å skjønne ting, ta selvstendige valg, innhente informasjon for deretter å ta en avgjørelse og ikke minst er modne nok til å begynne med ditt og datt? Da især når en veit hvor mye lillemann ofte ser opp til storebror ?
Sist endret av Dibsent; 18. januar 2012 kl. 22:34.
Hold han i det minste unna DMT'n i hvertfall, selvom jeg heller ikke er for at du kjøper for han, uansett hva grunnen er.