Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 705
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange dager kan man ta 30-40mg om dagen, uten å få abstinenser? Jeg har hatt jævlige abstinenser før, vil aldri dit igjen. Da lå jeg å kaldsvetta med en ekstrem verk i kroppen, diare, angst og hele pakka i 4 dager. Nå ønsker jeg å bruke dette en sjelden gang og forhåpentligvis slippe abstinenser. Jeg har vært alkoholfri i snart to år nå og har eksperimentert litt. Hasj var ikke for meg prøvd å bli venn med den, men jeg får dessverre bare noya, og klarer ikke nyte rusen. amfetamin hadde jeg en liten periode for noen år siden, men de nedturene holdt på å ta knekken på meg, så jeg bestemte meg til slutt, Aldri mer. Benzo har jeg vært litt borti siden jeg sliter litt med angst og deprsjon. Men benzo kan jeg ikke ta. De abstinensene folk snakker om der vet jeg ikke om jeg hadde overlevd.
Var ikke meininga å skrive så mye om meg selv.
Men tilbake til spørsmålet, jeg vet at oxy er heavy greier, så trenger ingen pekefinger,
Er her noen andre som tar oxy en sjelden gang og klarer seg bra. Noen som vet hvor mange dager du kan være på oxy for så å bråslutte? uten abstinenser. har hørt deg kan være ganske lite.
Tror det er litt individuelt det her. Men da jeg var på oxy brukte jeg de mellom urinprøver. Hadde urinprøver hver 14. dag, og brukte de ca 6-8 dager etter hver prøve, og det gikk fint (Abstinenser og lab-resultat). Litt redusert de første dagene, som en svak influensa. Men det gikk ganske fint. Men hold deg unna benzo om du er i tvil om abstinensene. De kan være ganske brutale. Skal sies at jeg etter hvert brukte mer enn 30-40 mg pr dag, men det var fordi jeg opprettholdt toleransen siden det var kort tid mellom hvert "kjør".
Sist endret av Hestor95; 20. mars 2019 kl. 22:57.
Har du brukt det en del fra før, så er vel tre dagers regelen ganske kjent når det kommer til opiater. I hvertfall for meg, men da snakker man lettere abstinenser.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Har brukt det en del etter at jeg sluttet med alkohol. Tipper jeg har tatt rundt 100 (80mg) så er ikke all verden. Men ene gangen var jeg opiatnaiv og binga 20 tabs på 3 uker. Det var et helvette i fire dager. Etter dette har jeg kun tatt 30-40mg en sjelden gang sånn ca annenhver helg en dag. Da sover jeg godt og våkner dagen etter og alt er bra. Og det beste er jo at jeg har tablettene ekstremt lenge. Eneste jeg er litt redd for er at hvis det skjer noe jævla dritt i livet, så er det fort gjort å begynne å binge igjen. Også lurer jeg litt på hvor langt jeg kan strekke strikken. To dager annenhver helg, tre dager? Nei 3 tror jeg ikke at jeg tar sjansen på.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar. Har brukt det en del etter at jeg sluttet med alkohol. Tipper jeg har tatt rundt 100 (80mg) så er ikke all verden. Men ene gangen var jeg opiatnaiv og binga 20 tabs på 3 uker. Det var et helvette i fire dager. Etter dette har jeg kun tatt 30-40mg en sjelden gang sånn ca annenhver helg en dag. Da sover jeg godt og våkner dagen etter og alt er bra. Og det beste er jo at jeg har tablettene ekstremt lenge. Eneste jeg er litt redd for er at hvis det skjer noe jævla dritt i livet, så er det fort gjort å begynne å binge igjen. Også lurer jeg litt på hvor langt jeg kan strekke strikken. To dager annenhver helg, tre dager? Nei 3 tror jeg ikke at jeg tar sjansen på.
Vis hele sitatet...
Bør ikke ta sjansen på tre om du ikke har gått lenge nok uten til at reseptoren for mu+ dopamin har faktisk begynt å ta seg til normalen.
Men tre dagers regelen har alltid vært vår ting her i heroin miljøet. Men alle er ulike. Annenhver helg, eller en gang i uken er enda lurere ja. Men det skal også sies at det må brukes litt for at abstinensene skal bli så harde som de du hadde. Jeg kunne ta heroin hele helgen uten abstinenser bare jeg hadde stått uten lenge nok. Var jeg i en fysisk frisk tilstand men ikke psykisk frisk, så var det 1-2 ganger i uken uten å bli syk. Virker som vi opiat avhengige blir dobbelt så fort dårlige igjen når vi prøver samme stil som første gangen man prøvde det. Det har vel noe med mekanismene i hjernen å gjøre. Gikk jeg flere måneder uten, samt at jeg følte at ALT det psykiske var vekk, så kunne jeg ta det 5-6 dager på rad før jeg begynte å merke starten på restless legs, gjesping, apati, tåreflod, svette og dårlig mage. Igjen så er ting individuelt, vanskelig å gi deg en et fasit svar, men det er min erfaring med det. Du bør holde deg til 1-2 dager i uken, eller enda bedre annenhver helg, hvis du vil ha rus men aldri bli syk igjen.