Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1610
Hei Freaks!

Sitter og jobber på en Ide/Produksjon og tenkte og høre hva dere synes så langt ? Jeg føler selv at det mangler en del elementer i introen og rett etter 47sekkunder, men vært fint med noen tilbakemeldinger på det jeg har så langt.

URL: https://soundcloud.com/espenaj/trap-2019-dj-ali/s-n946y
Rimelig kjedelig musikalsk, tbpfh. Woho, du følger en arpeggio... og det er det eneste som skjer her, i alle sporene.
Det blir veldig forutsigbart veldig fort.
Det menneskelige øret trenger variasjon for å holde noe interessant. Introen er akkurat det samme hele veien, den eneste forskjellen er volum, og dette pågår i 35 sekunder før man får noe som helst annen input(nei, de tromme som kommer inn på 00:23 teller ikke; de er altfor anynome i lydbildet).
Og når introen er over, ja da fortsetter låten i akkurat samme tempo, i akkurat samme toner, i akkurat samme stil.
Gi meg noe å interessere meg for her; om det så bare er er en synth på toppen eller en basslinje i bunn som går mot strømmen.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hva skal den være for noe da? Selvstendig trap-låt?

Akkurat nå høres den ut som noe som ville vært i bakgrunnen på en visuell demo av et slag

35 sekunder har du noe som kunne gått fra intro til hoveddel

I det hele: «Åja, *nå* kommer hoveddele… nei. Ikke nå likevel nei»

Spoiler for ringenes herre-filmene:
SPOILER ALERT! Vis spoiler
En slags omvendt LoTR 3-ending


Skal det være starten på et timeslangt sett, en selvstendig låt, starten på en 3-minutter?
Sist endret av Jonta; 8. mars 2019 kl. 15:52. Grunn: Spoiler tags ikke URL-tags
Trådstarter
Moret og Jonta takk for tilbakemelding. Jeg var noe i tvil på om jeg skulle vente med og legge ut dette innlegget grunnet som dere beskriver her, litt for lite elementer og variasjon så langt. Jeg skal jobbe videre med dette og kommer tilbake med noe som kanskje blir lettere og sette fingeren på. Flere perkusjoner samt variasjoner og elementer skal inn her, dette var bare starten på noe jeg ønsker å bygge videre på. Ellers om jeg kan spørre, hva synes dere om lydmiksen ?

Dette er starten og en ide av ei Trap låt så langt. Jeg kommer tilbake