Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1602
Halla, jeg slapp en ny låt i dag som jeg tror dere vil like.
Jeg viste den til en venn, og han reagerte med å si "dette høres ut som noe Deadmau5 ville lagd hvis han var skækk"

Kom gjerne med tilbakemeldinger, positive eller negative.

Her er link til Spotify/Apple Music/Tidal
https://orcd.co/34qxxln?fbclid=IwAR1...fi9t0JTJACG0pM

Eller SoundCloud:
https://soundcloud.com/williamfrench...h-come-to-me-3

Peace!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Ikke helt enig med kompissen din, men bra produksjonskvalitet og chill låt.

Eneste kritikken jeg har er at det ikke føles som at det skjer så veldig mye i låten som ikke følger elektronikas standardformel mtp buildups, dekonstruksjoner og progressjon. Skulle ønsket meg litt mer spennende rytme på (hi)hats innimellom ettersom det blir mye det samme igjennom hele låten på den biten.
Sist endret av nso; 11. januar 2019 kl. 19:33.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
I like.

Jeg har egentlig ikke noe konstruktivt å komme med. Jeg bare liker det, fint driv, det varieres med synther.
Avslappende og fengende.
Sitat av nso Vis innlegg
Ikke helt enig med kompissen din, men bra produksjonskvalitet og chill låt.

det blir mye det samme igjennom hele låten på den biten.
Vis hele sitatet...
Takk, og jeg er til dels enig i hva du skriver her. Takk for konstruktiv tilbakemelding, skal være bevisst på det
Har ikke skjedd at jeg ikke liker en låt du har lagt ut! Er for trøtt til å analysere Deadmau5 og hans produksjonsmetodikk til at jeg kan uttale meg om hvorvidt påstanden holder vann, men deilig låt uansett
Sitat av Dodecha Vis innlegg
I like.

Jeg har egentlig ikke noe konstruktivt å komme med. Jeg bare liker det, fint driv, det varieres med synther.
Avslappende og fengende.
Vis hele sitatet...
Stiller meg bak denne kommentaren!
Takk, Sinkpad og Inflammasjon!
Er alltid så nervøs på release-dager, så det varmer jo veldig
Sist endret av itstherubberduc; 12. januar 2019 kl. 14:52.