Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2777
Anonym bruker
"Flygende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, da sitter vi her på hotellrommet høy på LD-A og lurer på hva vi skal skrive i denne rapporten.

Innledningsvis nevner vi at jeg er turist i egen by. Røyker hasj på hotellrommet mitt.

Døra åpner seg, og jeg skynder meg og låser telefonen og låser ned PC-en, før jeg til slutt tar tak i tallerkenen med ferdigmekket og velter det utover bordet/gulvet.

Mannen løper inn og tar tak i meg, sier at jeg skal slappe av, at det ikke er noe farlig, at han er politi. Jeg fikk håndjern på ryggen. Han viste politiskilt for å få det formalisert, selv om jeg for lengst har bekreftet at jeg tror at han er politi.

"Regner med at det er åpenbart hva vi gjør her."
- Ja.
"Har du noe her?"
- Nei. Virkelig ikke. Jeg røyka det siste før dere kom.
"OK. Erkjenner du straffskyld for bruk av narkotika?"
- Ja. Jeg satt her og røyka hasj.
"Notert."
"Hva er disse frøene i denne snusboksen for noe?"
- Jeg vet ikke. En venninne kom med dem. Jeg håper ikke det er cannabisfrø?
"Nei. Vi vet ikke hva det er heller. Lar det stå."

En narkotikahund kom og sniffa rundt hele rommet, fant ingenting. Nå fikk jeg håndjern foran isteden, og jeg spurte om tillatelse til å pisse, så det fikk jeg, han fikk bli med og se at jeg ikke skjuler noe. Nå har han i tillegg til bikkja fått bekrefta at jeg ikke har noe i trusa heller.

Fikk bare kjeft for å ha pose over røykvarsleren på hotellrommet, jeg innser nå at de egentlig var veldig sinte for dette, mer sinte for dette enn for at jeg røyka hasj, og for at de ikke fant noe som helst......

Bare på denne måten tror jeg at jeg slapp å sitte i glattcelle idag! Det var kun det som var målet, ellers ville jeg oppført meg annerledes mot politiet, bare så det er nevnt. Alltid oppfør deg mot politiet slik du ønsker at de skal behandle deg. Han var virkelig kul og sa at han er nyansatt her i distriktet, derfor har vi ikke møtt hverandre før. Han var faktisk en fornøyelse å bli tatt for hasjrøyking av!

Da de takket for seg og stakk, spiste jeg alle frøene umiddelbart, det var sånn ca 300 frø. Jeg sendte venninna sms og spurte om hvordan jeg inntok de frøene, og hun forklarte at jeg bare skulle tygge så lenge som mulig før jeg svelgte. Så det gjorde jeg da. Fortalte henne hva som hadde skjedd, men hun slet med å tro på at jeg faktisk hadde besøk av politiet.

Ble så fortalt hva slags frø dette er. LS-A. Ganske likt LSD, bare at LSA er litt mer soft. En time senere begynte jeg å kjenne de første effektene av dette: Løs mage som faen. Jeg spydde og hele magesystemet var helt fucka, ikke noe å skrive noe om tenker jeg. Anbefaler det ihvertfall ikke.

Å hærregud, jeg var så dårlig. Huff, nei. Blir lenge til jeg inntar dette igjen. Jeg var jo en idiot og inntok det helt ukritisk, uten kjennskap til hva det egentlig var, annet enn at det var et ulovlig psykedelisk rusmiddel lignende LSD, det var alt jeg visste på det tidspunktet jeg spiste frøene. Visste heller ikke dosering.

Trenger vel ikke fortelle at jeg ikke anbefaler ovennevnte oppførsel. Huff.

Etterhvert som magen ble bedre, ble trippen mye bedre, og akkurat slik man ønsker at den skal være. Da kom det i det minste noe godt ut av det idiotiske valget om å innta noe helt ukritisk. Selv om jeg har masse erfaring med andre psykedeliske rusmidler og har skrevet rapport om de andre rusmidlene før, så skulle jeg aldri ha gjort noe sånt!

Jeg hentet hasj, og gjorde litt daglige greier, så det er egentlig bare det trippen har gått ut på: Hasj og flaks.

Jeg sitter og røyker hasj mens jeg skriver denne rapporten, og jeg er høy som faen på LSA enda. Kjenner det godt.

Mens jeg skriver dette så går det mange rare tanker rundt om i hodet mitt: Du skriver rapporten for tidlig. Skriv den senere. La rapporten være slik den er nå, du skal jo ikke trippe mer uansett, du skal sove.

Og mens jeg hviler hånda på "post"-knappen så er jeg usikker på om jeg skal trykke på den eller ikke, men velger å gjøre det, fordi den gir jo et bilde av hvordan det faktisk var for meg under selve trippen. Vet ikke hvordan jeg forklarer det ordentlig, men det jeg sier er at når jeg nå først har skrevet en rapport i rusa tilstand, og samme hvor teit den virker, så vil det uansett være en bra rapport fordi den er skrevet i rusa tilstand og dermed viser hvordan tankegangen faktisk var på dette tidspunktet. Hvordan skal jeg forklare det på en annen måte da

Syke greier, det er det.
Anonym bruker
"Flygende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Legger til: Mye er selvfølgelig utelatt, skrevet om, og sånt, for å unngå identifisering, vel å merke, men ingenting er løgn. Alt er sant.
Dette hørtes jævlig ut fra ende til annen. To veldig kjipe, selvforskyldte episoder på rappen du fikk her. Har gjort dumme ting jeg også, men blir allikevel litt nysgjerrig på hvordan det er mulig å kåle det så voldsomt til for seg selv. Om ikke annet så fikk du ihvertfall en leksjon i å vurdere konsekvenser før du handler. La dette være siste gang du blir arrestert, og siste gang du spiser stoffer som du ikke vet hvordan fungerer.
Anonym bruker
"Flygende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kom på at jeg må nevne: Det er egentlig ganske utrolig hvor sivilt det egentlig var imorges! Politifolk med bikkje som låser seg inn på et hotellrom og pågriper meg på en stille og sivilisert måte. Det var mye trafikk forbi rommet, men jeg innser at de fleste som passerte oss ikke la merke til at vi var politi og røvere. Noe merkelig med situasjonen og oss var det, ja, men at dette var politifolk? Ikke det første som slo dem akkurat. Måten jeg ble pågrepet på var virkelig etter boka. Husk at det er et moment som spiller inn her: Jeg samarbeidet. Hadde jeg vært fitte og oppført meg som en kuk, ville de naturligvis slengt meg i bakken +++++, og dermed hadde alle merket at jeg er en røver.

Den rapporten ble nok skrevet altfor tidlig. To be continued........
Anonym bruker
"Flygende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk, mentalmelt! Den kommentaren tar jeg absolutt til meg. Jeg er på tur ned...
Hvorfor måtte du røyke hasj på et hotellrom? Det er jo som å be om å bli tatt

Disse frøene heter forresten Morning Glory (med tanke på at du spiste 300 av dem). Neste gang kan du prøve deg på cold water extraction og røyke noe hasj rett etter at du drikker opp vannet med LSA i, da kan du slippe hele kvalmebiten. Frøene er også lovlige, selges på blant annet Plantasjen, men har hørt rykter om at disse blir sprayet med midler mot sopp og diverse andre uønskede elementer, kan også hende at det bare er enkelte mennesker som prøver å forklare den ekstreme kvalmen man får av LSA-holdige frø. Jeg ville ha skaffet meg LSD istedenfor any day.
Anonym bruker
"Flygende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Hvorfor måtte du røyke hasj på et hotellrom? Det er jo som å be om å bli tatt

Disse frøene heter forresten Morning Glory (med tanke på at du spiste 300 av dem). Neste gang kan du prøve deg på cold water extraction og røyke noe hasj rett etter at du drikker opp vannet med LSA i, da kan du slippe hele kvalmebiten. Frøene er også lovlige, selges på blant annet Plantasjen, men har hørt rykter om at disse blir sprayet med midler mot sopp og diverse andre uønskede elementer, kan også hende at det bare er enkelte mennesker som prøver å forklare den ekstreme kvalmen man får av LSA-holdige frø. Jeg ville ha skaffet meg LSD istedenfor any day.
Vis hele sitatet...
Hei og takk for ditt svar På grunn av at jeg må opprettholde anonymiteten min kunne jeg ikke skrive så mye info i innlegget mitt. Jeg visste selvsagt hva jeg puttet i munnen min, opplevelsen her går ut på at jeg ikke kjenner til LS-A fra før, men jeg visste at det er akkurat disse frøene, ja

Vet at det er lett å bli tatt for å røyke hasj på et hotellrom, men det er jo en annen diskusjon
Ikke sammenlign LSA og LSD. Er så forskjellige som man kommer.

Når man velger og svelge frøene så kommer man garantert til å spy uansett, klarte og holde meg i ca 3 grusome timer.

LSA, Morning Glory of Hawaiian baby woodrose frø er alså ulovliget, de har vært det i ganske mangen år nå.

https://www.reddit.com/r/LSA/comment...now_about_lsa/
Sist endret av Cloor; 8. oktober 2018 kl. 07:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Pensjonert Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av ren nysgjerrighet. Hvordan blir man oppdaget når man røyker på et hotellrom? Hotellet gir beskjed om blokkert røykvarsler? Gjester rundt rapporterer om lukt?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet. Hvordan blir man oppdaget når man røyker på et hotellrom? Hotellet gir beskjed om blokkert røykvarsler? Gjester rundt rapporterer om lukt?
Vis hele sitatet...
TS måtte ha gjort noe særdeles spesielt. Jeg har røykt hasj på ganske mange hotellrom opp igjennom tidene uten å bli tatt.
Har røyket weed på hotelrom i europa før og ble tatt i amsterdam og fikk nesten 300 euro i bot :O Men når jeg gjorde det i Irland la jeg et våt håndkle under døra så lukta ikke skal sive ut så gikk jeg inn på badet og tente opp.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Ikke sammenlign LSA og LSD. Er så forskjellige som man kommer.

Når man velger og svelge frøene så kommer man garantert til å spy uansett, klarte og holde meg i ca 3 grusome timer.

LSA, Morning Glory of Hawaiian baby woodrose frø er alså ulovliget, de har vært det i ganske mangen år nå.

https://www.reddit.com/r/LSA/comment...now_about_lsa/
Vis hele sitatet...
Var ikke meningen å sammenligne dem direkte opp mot hverandre, så klart er dem forskjellige, men utifra min erfaring er LSD det "nærmeste" man kan sammenligne LSA med, hvis man ser bort fra den tunge og ubehagelige body-loaden, adskillig større grad av forvirring og mangel på de intense visuelle egenskapene (snakker om LSA her). Har selv hatt en kortvarig periode med HBWR-eksperimentering noen år tilbake i tid, LSD er nok mye friskere i hukkomelsen , så det er mulig jeg har et nokså skeivt bilde av LSA.

Jeg har personlig klart å unngå oppkast ved kun en anledning og det var da jeg utførte CWE og skyndte meg med å røyke cannabis nesten umiddelbart, så problemet ligger nok, som du sier, i selve frøene.

Jeg var klar over at HBWR-frø er ulovlige å innføre inn i landet, men det gikk meg hus forbi at Morning Glory har blitt ulovlig siden de ble solgt på blomsterbutikkene. Takk for korrigering, Cloor.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet. Hvordan blir man oppdaget når man røyker på et hotellrom? Hotellet gir beskjed om blokkert røykvarsler? Gjester rundt rapporterer om lukt?
Vis hele sitatet...
Kjenner selv en hotellansatt som fortalte om en person som røyket cannabis på hotellrommet sitt, ble oppdaget av lukt i gangen utenfor døra, selvfølgelig. Meget risky og unødvendig ting å gjøre, spesielt hvis det er snakk om joints midt i rommet. Kan se for meg at med ei bøtte/bong på badet med varmt rennende vann og avsug på full guffe, samt våt håndkle under inngangsdøra vil man kunne slippe unna med det.
Sist endret av Stray Wanderer; 8. oktober 2018 kl. 13:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flygende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De sa at de er pliktige til å gå inn på rommet en gang i uka, så derfor går de inn selv om jeg har hengt opp ikke-forstyrr.