Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 14721
Hei.

Jeg har kjøpt en såkalt "Meal Ticket" til TG. Har ikke klart å finne så mye informasjon om hva det egentlig innebærer. Er det nok mat til å klare seg gjennom hele arrangementet uten å kjøpe noe ekstra?
Meal Ticket har pleiet å være inngang til en frokost- og en middagsbuffe innenfor et klokkeslett på morgen og kveld. Så er du flink til å være våken og spise nok når dette gjelder bør det gå.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Bare stå opp og slutt å spill til rett tid så blir det mat vettu
Ah flott! Jeg hadde egentlig belaget meg på at jeg fikk en Fjordland-pakke om dagen - leste feil når jeg kjøpte den. Jaja, da blir det mer penger å bruke på andre ting =D
Hvordan fungerer egentlig den Fjordland-menyen? Får du noe form for bevis, eller er alt digitalt?
Med meal ticket vil du få så mye frokost og middag du vil på torsdag fredag og lørdag. Går da også ann å snike med seg litt mat fra frokosten ut av buffeen.