Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5514
Noen som har noe å si om dette produktet?

https://www.kost1.no/test-bolan-120-tabs
Kjøpte det produkte for et år tilbake. Fikk opp noen kilo ekstra. Verdt pengene, men har Hørt at man kan få litt side effects. Endring i cortisol nivået, økt energi, og økt sexlyst. Er nok ikke lenge til jeg bestiller igjen. Takk for påminnelsen
Trådstarter
44 1
Ok. Takk skal du ha.
Hvorfor heter det Maca?
Så vidt jeg vet er maca er plante
Trådstarter
44 1
Å ja.
Vet ikke hvor bra du trener og hvor mye du spiser, men hard trening og mye god mat når du tar pillene
Du vil sannsynligvis bli kåt og ha mer bennern med den morromiksen som er i de pillene der. Tror det er mer sannsynlig enn at du merker muskelvekst i større grad enn vanlig. Vitamin b6, zinc, og "wild yam" er nok det du får mest ut av i de pillene der mtp muskelvekst. Wild yam inneholder diosgenin som blir brukt i produksjon av noen typer steroider, men det er på ingen måte så effektivt. I følge examine sin side om wild yam er det ikke helt bra for nyrer og lever over tid så ikke kjør flere bokser back-to-back.
Trådstarter
44 1
Ok. Takk skal du ha.
Jeg har tidligere lest en studie om at selv med "naturlige" testoboostere, kan synke den naturlige egenproduksjonen litt i ettertid. Jeg har ikke noe link til dette per nå. Jeg ser ingen grunn til å bruke dette heller da ordentlig kosthold og styrketrening gjør det det skal. ZMA på kvelden kan også være en greie.

Det jeg syns er merkelig tho, er at det kommer sjeldent med noe forskning til slike testoboostere, og for at det skal ha effekt må testosteronverdiene være høyere over tid for at dette skal ha noe som helst effekt. Hvis det kun spiker nivåene i et par timer har det ingenting å si for totalen.
Sist endret av Superspurv; 7. februar 2019 kl. 15:54.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Altså folk som bruker testosteron for å bygge muskler har gjerne 3 til 15 ganger høyere nivå av testosteron en kroppens normale. For styrke og muskelvesk tror ikke jeg at du skal se for deg de største resultatene av kostilskudd som testoboostere hvor forskningen ofte er uklar og antatt effekt lav.