Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 7718
Noen som har gamle utgivelsene?
Har saumfart interwebben uten hell, vært i kontakt med vågsbygd og de har ikke låtene heller. Gamle hiphop. No finnes ikke lenger, så jeg prøver her blandet frikerne
hele "hverdagsninja"-albumet ligger på youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=08b0tnUBZ2o
Sist endret av trilobites; 1. oktober 2018 kl. 20:31.
Det skal være sikkert og visst, men leter etter de andre som finnes på en harddisk i det langstrakte land
Slenger meg på! Hvis noen har noen Handy-låter pre-Verdagsninja så er jeg hadde jeg satt veldig pris på det, send meg en PM

Og hvis du ikke har funnet denne fra før av, favoritten: https://www.youtube.com/watch?v=KnJNxz29l2Y
Sist endret av omba; 1. oktober 2018 kl. 23:01.
Litt off topic, men fikk meg til å tenke på det gamle hip-hop.no (?) forumet hvor man la ut låter. Er vel fort 15-16 år siden.

Mye gode minner. Mange låter som ble lagt ut før folk ble kjente artister.

Var det hip-hop.no siden het? Noen som husker?

Edit: Fant den på web archive org
Sist endret av Source; 2. oktober 2018 kl. 02:04.
Sitat av Source Vis innlegg
Litt off topic, men fikk meg til å tenke på det gamle hip-hop.no (?) forumet hvor man la ut låter. Er vel fort 15-16 år siden.

Mye gode minner. Mange låter som ble lagt ut før folk ble kjente artister.

Var det hip-hop.no siden het? Noen som husker?

Edit: Fant den på web archive org
Vis hele sitatet...
Du klarer ikke å finne tråden der albumet "2" av VH ble lagt ut vel?
Lyst til å lese mottakelsen.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Slenger meg på denne! Hørte nå sangen omba delte, jeg vet jeg har hørt den før men dette må jo være en glemt norsk perle. Hvorfor er ikke kjølig tale på spotify! Istedenfor for å leke smart korkdal, del gjerne hva du vet.
I have i have! Har ikke fulle gamle utgivelser men har mange låter som man ikke finner på internett. Er det lov å poste link her eller?
Sitat av Lima Vis innlegg
Slenger meg på denne! Hørte nå sangen omba delte, jeg vet jeg har hørt den før men dette må jo være en glemt norsk perle. Hvorfor er ikke kjølig tale på spotify! Istedenfor for å leke smart korkdal, del gjerne hva du vet.
Vis hele sitatet...
Leke smart? Hva snakker du om? Har bare hørt at den fikk blanda mottakelser, men aldri lest hva som ble sagt.

Sjekk forresten ut skiva av Hemmelig Sekt. Vågsbygd + Son of Light.
Sitat av korkdal Vis innlegg
Du klarer ikke å finne tråden der albumet "2" av VH ble lagt ut vel?
Lyst til å lese mottakelsen.
Vis hele sitatet...
Fikk ikke hentet ut noe fra underforumene desverre. Det var sikkert Login for å se dem og da fungerer ikke web time machine.

Trist da det er mange minner derfra jeg gjerne skulle vekket.
Sitat av Source Vis innlegg
Fikk ikke hentet ut noe fra underforumene desverre. Det var sikkert Login for å se dem og da fungerer ikke web time machine.

Trist da det er mange minner derfra jeg gjerne skulle vekket.
Vis hele sitatet...
Det var synd!

Låta som starter her på 00:32 skulle jeg gjerne hatt tak i:

http://www.fvn.no/fvntv/#!/video/179...hovefestivalen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vis noen har Hardcopies ‘Hverdagsninja’ eller ‘Vågsbygd Handy 2’.

Så betaler jeg godt!

Sitat av brukernavn bee Vis innlegg
Har handy2
Vis hele sitatet...
Sitat av varmtarm Vis innlegg
I have i have! Har ikke fulle gamle utgivelser men har mange låter som man ikke finner på internett. Er det lov å poste link her eller?
Vis hele sitatet...
Kan du ikke poste de?

Sitat av brukernavn bee Vis innlegg
Har handy2
Vis hele sitatet...
Hardcopy eller digitalt?
Sist endret av drvgonhearts; 31. oktober 2018 kl. 01:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sjekk her på discogs. Der er det iallefall noen som har disse, dog ikke for salg. Mulig du får kjøpe om du får kontakt med dem?
Sist endret av mstrommen; 31. oktober 2018 kl. 08:09.
Sitat av drvgonhearts Vis innlegg
Vis noen har Hardcopies ‘Hverdagsninja’ eller ‘Vågsbygd Handy 2’.

Så betaler jeg godt!





Kan du ikke poste de?



Hardcopy eller digitalt?
Vis hele sitatet...

Digitalt
Sitat av brukernavn bee Vis innlegg
Digitalt
Vis hele sitatet...
Kan du sende det til meg?
Skal prøve å få ordnet den gamle laptopen min, har alt fra grotesk, shitrich og handy. Ivertfall det som lå på forumet back in the day.. men er det noen som sitter på noe gamle onklp sanger? Er ingen på YouTube lenger
Sitat av mstrommen Vis innlegg
Sjekk her på discogs. Der er det iallefall noen som har disse, dog ikke for salg. Mulig du får kjøpe om du får kontakt med dem?
Vis hele sitatet...
Har pratet med både Tor Even og Petter men ingen av de har dem.

Ble kun trykket 500 eks. av Hverdagsninja...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av eraser Vis innlegg
Skal prøve å få ordnet den gamle laptopen min, har alt fra grotesk, shitrich og handy. Ivertfall det som lå på forumet back in the day.. men er det noen som sitter på noe gamle onklp sanger? Er ingen på YouTube lenger
Vis hele sitatet...
Ordner du det er du en legende.

Et annen stor samling av trønder hiphop om noen er intr (Alt fra Ninjaflip, Badspit, Shitrich, Grotesk og mer)
Sist endret av kreftbarn; 14. januar 2019 kl. 20:17.