Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 8621
Hei, ser det var en tråd om emnet for mange år siden, like aktuelt for meg i dag. Finnes det steder i Norge det går å bestille Hawken eller lignende løssnus? Har sett det var en som Heter Offroad, men den finner jeg heller ikke tilgjengelig i Norge. Vet Hawken finnes i USA og var heldig å få to bokser av en som var på ferie der. Håper noen har noe å anbefale her.
Sørensen i Bergen solgte denne før. Selges ikke i butikk lengre og må bestilles fra utlandet:

https://www.northerner.com/us/catalo...reen-long-cut/
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Er dette den samme typen som Hawk Viking snus?
Nermeste du kommer hawken på nordisk marked er odens winter green, men det er porsjon snus, smaker helt likt hawken original da. Det var en som fortalte meg att hawken ikke ble solgt mer pga noen tilsetningsstoffer som ikke var godkjent i Norge. Vi kalte den bare 5-56,eller rust løser, siden den lukter det samme som 5-56��
Hawken ble forbudt å selge i Norge fordi produsenten ikke ønsket å opplyse om hvilke ingredienser som denne snusen inneholdt. I årene etter forbudet kom diverse varianter fram, som kodiak f.eks.
Finnes 4-5 forskjellige wintergreen snus i Sverige tho. Sikkert porsjon
Sitat av Jolly Swagman Vis innlegg
Nermeste du kommer hawken på nordisk marked er odens winter green, men det er porsjon snus, smaker helt likt hawken original da. Det var en som fortalte meg att hawken ikke ble solgt mer pga noen tilsetningsstoffer som ikke var godkjent i Norge. Vi kalte den bare 5-56,eller rust løser, siden den lukter det samme som 5-56��
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke si odens sin wintergreen er nærmest lik Hawken, jakobsson's wintergreen er nærmest etter min smak og den har mye mer wintergreen smak enn Odens har
Thunder har også en wintergreen, helt grei men renner fort. Tror de har den i løs også uten å være sikker.