Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 7804
Hei!

For ikke så lenge siden så jeg Seven Pounds med Will Smith og tårene falt i slutten av filmen.

Jeg er på let etter filmer som viser godhjertedhet eller noen som handler ekstraordinært ut i fra empati.

Tips?
Trådstarter
Sitat av trilobites Vis innlegg
The Green Mile
Vis hele sitatet...
Settn
The Intouchables!!! Griner som en liten drittunge hver gang jeg ser den
The boy in the striped pyjamas

https://www.imdb.com/title/tt0914798/
Sist endret av theunknown12; 28. desember 2019 kl. 01:16.
Hard ticket to hawaii
The Last Temptation Of Christ.

Meget rørende og varm film. Den fikk kritikk for å være blasfemisk, men jeg tviler på om den ekte Kristus er fornærmet.
Good will hunting og the blind side
Sitat av iiconanii Vis innlegg
Hard ticket to hawaii
Vis hele sitatet...
Seriøs eller ironisk nå? Ikke sett filmen men på imdb ser det ser ut som en run of the mill action film rundt kampen mot knark fra 80-90 tallet.
Psykedelisk bakverk
Svak for filmen Wonder, rørende fra start til slutt
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Hachiko!
Vis hele sitatet...
Skriver under på denne, ugly cry fikk en ny betydning etter denne filmen! Hjertet blør bare av å tenke på den faktisk, i tillegg er det jo en sann historie og det gjør det ikke mindre sterkt.
Sist endret av bruisepristine; 28. desember 2019 kl. 14:12.
Pursuit of happiness (Will Smith der også) 12 years a slave
La bellé Evita

Italiensk film om far/sønn som sitter i tysk konsentrasjonsleir. Far får sønnen til å tro at dette er en lek/et spill.
Ildfluens grav (Grave of the Fireflies).
Japansk tegnefilm fra 1988 om en gutt som prøver å ta vare på søsteren sin etter at foreldrene dør i krig. Tristesse 2k.
When the Wind Blows

Tegnefilm om et naivt gammelt ektepar som prøver å overleve et atomangrep.
Sist endret av Opteryx; 28. desember 2019 kl. 19:29.