Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 783
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla) har kjøpt meg screeny weeny, ble tatt for å røyke i en park og snorte coke... og må pisse 6 mnd for å vise edruelighet. Har tatt coke en gang og kun da, så kjører jeg heller aldri før dagen etter smokes, så jeg er ingen destruktiv potensiell drapsmann når jeg er på veien.

Vel... kjøpte meg screeny weeny med syntetisk urin, men er usikker på hvordan denne varme paden fungerer? Hvis jeg skal på urinprøve kl 13.00 når skal jeg da aktivere varme paden og når skal jeg ta den av? Når keg tar den av, hvor lang tid har jeg før den går fra 37 grader til 33/32 (hva enn som er minimal tolerert grense for temperatur)

Takker for svar!
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
INGEN med erfaring som kunne delt ett tips her? Haster ganske mye fornskal ta prøven overimorgen (
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sett på instruksjonsvideoen de har på nettsiden deres?
https://youtu.be/ywLunZ5NSEs

"remove heatpack after three hours" og "Remove heatpack one hour before use"
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så om du skal ta pissings kl 13:00, så skal du slenge paden på kl. 9, og ta den av kl. 12.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så om du skal ta pissings kl 13:00, så skal du slenge paden på kl. 9, og ta den av kl. 12.
Vis hele sitatet...
Ohhh nice! Ja nei så videoen men så bare første tyske orda og tenkte videoen var på tysk 😅 nice! Da er den vel 37 grader når man tar av paden også går den ned litt til jeg står inne der med «buksa nede»