Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 917
Heisann.

Jeg skal ha med et par Cerwin Vega v-15 og en 10'' sub. Skal og ha med en hylle. Hvordan bør jeg plassere det for at det blir best lyd?

Og hva skal jeg evt ta med for at det blir veldig bra konsept?

Vet at mange ikke er noe fan av anlegg på tg, men skal sitte med 30stk og alle er enige i at det går bra jeg tar med.
Hvis du bare har en 10" sub, så hadde jeg satt den på gulvet på midten, mens jeg hadde enten lagt høyttalerne på toppen av hylla, eller satt dem i hylla hvis det er plass.
Det er vanskelig med plass på TG, men har du lange kabler og har endeplass, går det ann å sette den på enden av rekka, pekende innover
Hvorfor ha med 10" sub når du har 15" i dei andre høyttalerne ? Godt mulig den spiller lavere og finere men er vel ikke akkurat det som er målet...
Jeg ville ha satt en på vær side i 45* vinkel inn mot midten av rekka, på toppen, og hatt suben på gulvet i center
der etter ville jeg lagt opp hull \ feste til kblingen av dette bakpå sånn at det ikke henger løst å dingler