Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2126
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Noen andre enn meg som var her? Noen flere enn meg som ble skuffet?
Utrolig leit hvor kjipt opplegg det var der..
Jeg var der. Sto i midten på første rad så hadde det ganske fett! Men litt skuffet, syns han stresset seg igjennom hele konserten. Savnet en del sanger og syns han kunne ha droppet den rocke sangen..
Sist endret av swember; 6. august 2014 kl. 09:31.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Stod i midten og helt foran, men måtte etterhvert gå fordi jeg har problemer med beina mine.. dette resulterte i at jeg satt utenfor lokalet mesteparten av tiden og bomma sigaretter fra folk, haha. Etter min mening var lyden utydelig og lame, han spilte uinteressante sanger som sweat, I love rock n roll og Jump Around (som han faktisk ikke klarte). Han skulle heller hatt fokuset på de gamle låtene, men selvfølgelig var jo mesteparten av crowden "nyere" fans som kun liker låter som wiggle og slikt..

Savnet også et t-skjorte salg der, ekstremt dårlig at det ikke var mulig å kjøpe merchandise.

I tillegg burde de sjekket legitimasjon, det gikk helt fint for absolutt alle å handle alkohol, uansett alder!
Jump around hadde jo vært ganske kult om han hadde gjort det sikkelig. Men enig i låtvalget, kunne bytta ut en del av de ja. Ønska også t-skjorte salg, synd det ikke var noe "/
Var litt dårligere enn forventet. Setlisten var den samme han opererer med denne sommeren, så det var greit nok. Men han var ikke så veldig entusiastisk. Synes han var bedre på UKA i 2011. Så på konserten hans ned 2pac House of Blues 96, og der var det virkelig en annen Snoop. Men når det er sagt er Snoop en av de få gamle gutta som mestrer gamle klassikere live. Med denne konserten var han mest opptatt av å gjøre alle til lags.
jeg personlig likte konserten, mest på grunn av stemningen. synes at han kunne droppa rocke sangen da. hadde vært fett å kjøpe snoop merchandise ja. savnet mange av de gamle sangene hans, og noen fra reincarnated.
Det var helt forferdelig...

Anlegget på Spektrum sprakk, låtlista var helt kaos, han spilte harry rockesanger underveis, han dreit i publikum og hadde ingen interaksjon med publikum. Det var hands down den verste konserten jeg har vært på. Terningkast 1.

Bedre ble det ikke at jeg hadde billetter til "afterpartyet" på Nesodden som kanskje var enda verre. Terningkast -1; Snoop skylder meg en terning.
Noen her inne som var på afterpartyet? Hørte at det ikke gikk så veldig bra?
Vil gjerne høre fra noen her inne vist noen var der?
Sist endret av cracklab; 6. august 2014 kl. 21:50.
Jeg var på afterpartyet. Sugde max.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Jeg er selv 14 (veit ikke om dette var scetchy av meg å skrive) og jeg er megastor hiphop-entusiast, dessverre ble denne konserten en av mine første innenfor denne sjangeneren og det fhocka altfor mye.
Vet noen av dere om det kommer flere hiphop-konserter dette året?
Sitat av Adeith Vis innlegg
Jeg er selv 14 (veit ikke om dette var scetchy av meg å skrive) og jeg er megastor hiphop-entusiast, dessverre ble denne konserten en av mine første innenfor denne sjangeneren og det fhocka altfor mye.
Vet noen av dere om det kommer flere hiphop-konserter dette året?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle det være sketchy av deg å skrive?

Semi-Topic: Atmosphere spiller den 23. Oktober på Vulcan Arena i Oslo. Kid Ink spiller også i oktober, om du har noe kjennskap til ham. For fremtiden kan du jo sjekke ut http://concertful.com/concerts/norway/ for å se hvem som spiller i Norge.

On-Topic: Var ikke på konserten selv, men hørte fra kompis at det hadde vært kjipe låtvalg, men at stemningen hadde vært ganske grei.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
Sitat av T.J Vis innlegg
Hvorfor skulle det være sketchy av deg å skrive?

Semi-Topic: Atmosphere spiller den 23. Oktober på Vulcan Arena i Oslo. Kid Ink spiller også i oktober, om du har noe kjennskap til ham. For fremtiden kan du jo sjekke ut http://concertful.com/concerts/norway/ for å se hvem som spiller i Norge.

On-Topic: Var ikke på konserten selv, men hørte fra kompis at det hadde vært kjipe låtvalg, men at stemningen hadde vært ganske grei.
Vis hele sitatet...
Visste ikke om det var en akseptabel alder i denne gruppen, haha
Sweet, takker for nettsia, den blir nok brukt en del heretter, og ja! Stemningen var smooth, spesielt under oppvarmingen.