Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 572
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Har nå koblet opp Corsair link systemet i maskinen min. Viftekontroller, ledkontroller og en slags boks som skal styre dette som kobles til Hk med usb.
Men det fungerer ikke, og etter en del googling så ser jeg jo at mange har problemer, løsningene er veldig mange og flere mener at Corsair Link er et prosjekt som Corsair ikke engang gidder og prøve å fikse lenger.



Her er et bilde av programmet. Hw synes, men alle viftene mangler. Led lysene mangler også.
Har noen freaks hatt noe lignende problemer med corsair link? Vet det er flere som har dette i pcen sin. Jeg har prøvd å koble fra og til usb kontakten m.m som det sies rundt på nettet, uten hell.

Uansett kan jo dette være en advarsel mot å kjøpe corsair link.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Om du bruker Windows 8.1, så må du gjøre dette:

Sitat av Corsair Forum
Had to carry out the following:-

"Go into the registry and look for HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USB\VID_1B1C&PID_0C04. For each port/path string you see under this (numbers and ampersands smushed together), open the "Device Parameters" and change the FOUR DWORD settings to 0 (AllowIdleIrpInD3, DeviceSelectiveSuspended, EnhancedPowerManagementEnabled, SelectiveSuspendEnabled). Reboot."

Many thanks to Thatualle1970!
Vis hele sitatet...
Var det som fikset mitt problem

Er klar over at det er et gammelt innlegg, men siden jeg fikset et problem som virket likt, tenkte jeg å svare på det.
Sist endret av sondriz; 31. desember 2013 kl. 18:21.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Det kom ut en upgrade man må legge til manuelt som fikset problemene mine