Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2493
Har problemer med at noen brukere der jeg jobber ikke får endra språk i Photoshop fra Engelsk til Norsk, er det noe sted jeg kan laste ned Norsk Språkpakke til disse programmene?
Har prøvd å google litt rundt
Hvorfor vil du endre til norsk?:S
Alt av guider og lignende er jo på engelsk...
Trådstarter
74 7
er ikke jeg som vil endre til norsk men de som bruker det. som du sikkert skjønner så jobber jeg i det offentlige... for min del så kjører jeg Engelsk ja!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av halvard890 Vis innlegg
er ikke jeg som vil endre til norsk men de som bruker det. som du sikkert skjønner så jobber jeg i det offentlige... for min del så kjører jeg Engelsk ja!
Vis hele sitatet...
Beste du kan gjøre da er å prøve å overbevise dem om at det er best å ha det på engelsk. Mulig dette ikke er en mulighet, men argumentene for engelsk er jo ganske klare. Kan evt. komme fram til at det ikke er mulig å ha det på norsk?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Adobe Creative Suite må du kjøpe i det språket du ønsker å bruke det. Såvidt jeg ser kommer Creative Suite 4 (Design Premium-pakken) ikke på norsk enda: Tysk, spansk, portugisisk, svensk, italiensk, fransk, nederlandsk og engelsk er tilgjengelige språk fra Adobes nettbutikker.

Forøvrig har jeg vært borti tidligere varianter av CS på norsk, og oversettingen er [COLOR="Red"]jævlig[/COLOR] dårlig.
Sist endret av Cadex; 27. mars 2009 kl. 09:50.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Cadex Vis innlegg
Forøvrig har jeg vært borti tidligere varianter av CS på norsk, og oversettingen er [COLOR="Red"]jævlig[/COLOR] dårlig.
Vis hele sitatet...
Hmm, jeg lurte på om Adobe CS er et av de programmene/programvarepakkene som har en del engelsk i de oversatte versjonene i tillegg?
Si til dem at det er bare tull å skulle ha det på norsk. Er det noe de lurer på, så er det enklere å finne ut av det aller meste hvis de har en engelsk versjon.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av Jonta Vis innlegg
Hmm, jeg lurte på om Adobe CS er et av de programmene/programvarepakkene som har en del engelsk i de oversatte versjonene i tillegg?
Vis hele sitatet...
Nei, dessverre. I stedet har de krampeaktig oversatt ord, slik at de umulig kan tolkes til den funksjonen det egentlig er.
Trådstarter
74 7
Okei jeg gir meg er bare at når disse brukerne begyner å whine, så må jeg gjøre mitt aller beste.
mener å ha hilst på en guide der de fleste funksjonene var oversatt til norsk og forklarte inngående hva de gjorde, men forholdt seg navnemessig til de på engelsk. dog var det en papirutgave jeg hadde av det og ikke på nett.