Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1170

Jesus. Er Firi kryptoplattform bare ekstremt uptied og overregulert eller kommer det til å bli trøbbel? De stoppet først en transaksjon og påstår jeg sender til pengespill noe som ikke stemmer så den ble kansellert. Jeg sendte til en annen wallet for å teste plattformen bare, så har jeg nå prøvd å sende til Binance wallet og nå har det stått «under behandling» i flere timer, blir vel kansellert den og. Utrolig irriterende spesielt nå som kryptopris hopper som en jojo. Noen som kan betrygge meg på at de er ok, kun ryddig aktør om kanskje litt overryd? Supporten er rævva og. Er kun snakk om få tusenlapper så skjønner ikke hva som er problemet , virkelig
Firi er litt bakpå og vanskelig, bruk heller coinbase eller barebitcoin.
Sist endret av $NOT; 4 uker siden kl. 23:24.
Firi raner deg. Kom deg unna.
Definitivt ryddig aktør, men den egner seg på ingen måte til daytrading eller aktiviteter hvor dagsprisen på coinen din er relevant. En del manuelle prosesser, spesielt første gangene man gjør transaksjoner, ellers går ting stort sett raskt etter min erfaring.

Ikke den billigste platformen, men den mest stuerene. Den er integrert med Finanstilsynet og kan skrive skattemeldingene for deg, noe som forsvarer høyere avgifter spør du meg. Hvis kryptoen din faktisk blir verdt noe, og du vil ta gevinst så blir Finanstilsynet og skatt veldig relevant.
Sist endret av Cheese; 4 uker siden kl. 19:56.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Firi er horribelt, skjønner ikke at noen gidder å bruke det.
firi er bare piss, bruk cakewallet!
Firi er ryddig, de følger Norske skatteregler og hvitvasking. De har strenge krav å følge.
Følger man dette er de ikke noe problem å bruke, heller dere som ikke vil følge dette.
rapper irl
kongamf's Avatar
Det er helt klart at Firi klarer å luke ut ugler i mosen, men det er også svært upraktisk for alle som anvender krypto på andre måter enn ren investering på deres egen wallet. Jeg anbefaler heller ingen å bruke Firi, men det er ikke nødvendigvis fordi de er ute etter å ta noen. Det er heller fordi krypto er svært vanskelig å regulere, og på børser som Firi blir det kunden sitt problem og ansvar.