Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 897
Har i det siste fundert over noen nye prosjekter. Har kommet med en ide, men vil høre rundt om dette er attraktivt.

Prosjekt: "Seedme"
http://bildr.no/image/1211096.jpeg

Dette prosjektet vil gå ut på hente gamle filer som er glemt rundt på TB, og andre torrent sider. Og seede de til folket, hvor irriterende er det ikke å laste ned "Survivors" som er en ganske ny serie "2008" med 2 seeders og 30 KB/s? Det er mange gode filmer, serier, bøker osv som blir glemt, fordi folk ikke gidder å laste det ned, pga det tar så lang tid. Hele prosjektet vil gå ut på å lage en nettside, få folket til å sende inn forespørsel om seeders, og kanskje begynne med å legge ut filer, filmer osv. Da tenker dere, hvorfor gidder du å engasjere deg i det? Hvis alt blir riktig satt opp og jeg får meg nok linjer, så kan jeg kanskje tjene litt penger på donasjoner.

Hva syntes dere? Burde jeg gå videre med dette? Eller er det ikke noe attraktivt?
Så planen din er å tjene penger på andre sitt åndsverk? Synes rett og slett det blir for dumt..
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Så planen din er å tjene penger på andre sitt åndsverk? Synes rett og slett det blir for dumt..
Vis hele sitatet...
Skal ikke "stjele" andre sitt verk, men kanskje kontakte fil utdelerne, og spørre om å samarbeide. Prinsippet er ikke å "ta" filene, men hjelpe de. Og kanskje jeg tjener litt på det.
Bruk pengene som blir donert til å drifte serveren isåfall ellers høres det ut som en god ide, kjenner til problemstillingen... utrolig irriterende med lite seeders på gamle kjente filmer.
Høres ut som en ide som kommer til å dø ganske fort, tror neppe folk vil bruke tid på dette..