Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 955
Dette er ett bilde jeg tok med Kameraet til søstra mi under hennes konfirmasjon i år.
Bildet er ikke gjort noe med, og er av et Mystisk Jordbær:P
jeg syntes det var et tøft bilde:P
men kritikk på både godt og vondt ønskes

Kameraet: Et Panasonic Lumix DMC-LZ5 http://www.mypicshare.com/thumbs/20070520/kbgaklka.jpg


ps: trykk på bildet for en større versjon:P
Sist endret av zixipuz; 20. mai 2007 kl. 21:17.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Bra jordbær, men ble liksom ikke noe spesielt med det i min mening
Ikke noe spesielt. Det kunne vært bedre hvis du tok bildet på et annet sted, for det er jo et stilig motiv, men dårlig gjennomførelse.
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA
Bra jordbær, men ble liksom ikke noe spesielt med det i min mening
Vis hele sitatet...
Selv syntes jeg Det jordbæret var Morsomt jeg:P måtte ha bilde bare:P
litt etterabeid hadde gjort seg, er liksom bare et helt vanlig bilde nå sånn som det er nå. Kul jordbær, det skal du ha.
Trådstarter
Sitat av The Freak
Ikke noe spesielt. Det kunne vært bedre hvis du tok bildet på et annet sted, for det er jo et stilig motiv, men dårlig gjennomførelse.
Vis hele sitatet...
hehe:P i know, men så var det under Kaffen og kakene, og hvem dropper det liksom?:P
jeg bare gikk ut på terassen i annen etasje der vi var og tok bildet, zoomet litt inn:P
jeg vet jeg kunne gjort mer:P, kanskje tatt den ut i naturen eller noe sånnt

Sitat av Cheese
litt etterabeid hadde gjort seg, er liksom bare et helt vanlig bilde nå sånn som det er nå. Kul jordbær, det skal du ha.
Vis hele sitatet...
JEg skal prøve å få reddigert det, eller om noen andre har lyst hadde det vært fint, har mått reformatert pc'en så photoshop har jeg ikke lenger
Er helt ny i photoshop, men prøvde meg fram.. syntes det ble bedre selv : )
http://www.mypicshare.com/wrkupndhpic.html
Et jordbær på et verandagelender er jo ikke akkurat det store, men ser forbedringen etter det har vært i photoshop ja.
jaG
Produktutvikler
Helt greit.. Ikke noe spessielt bra, men alikavel et lite behagelig snev av sommer=)
Som sagt, det er ikke noe spesielt med bildet, men det forstår jeg jo kanskje ikke var meningen heller, det var vel bare formen på jordbære du ville vise frem?

Det var et uberkult jordbær btw! .. Jeg håper det smakte
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av freakybeaky
Er helt ny i photoshop, men prøvde meg fram.. syntes det ble bedre selv : )
http://www.mypicshare.com/wrkupndhpic.html
Vis hele sitatet...
Takker, har ikke hatt tid til å hvert her noe nå, men ble bedre ja
Kunne som nevnt av noen andre her tatt bildet i andre omgivelser. Jeg syntes også at selve jordbæra kunne vært skarpere også.
jordbæret var tøft, men synes liksom bilde ble litt for lyst(?) på en måte.
du hadde et godt utganspunkt med jorbæret hvertfall. tror det hadde blitt enda bedre med en grønn bakgrunn eller noe sånt
Bakgrunnen og plassen jordbæren står på kunne forandres til noe bedre. Men det er ikke så lett å lage ett tøft bilde av en jordbær.