Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 572
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørsmålet er, hvor trygt er det? Jeg har kommet over en leverandør fra et ukjent land som sender kapsler merket med noe annet. Jeg synest rent idealistisk sett at alle har rett å putte i kroppen det man selv ønsker så lenge det ikke skader andre, og naturen skal ingen få lov å ha monopol på. SÅ den type kriminalitet støtter jeg på en måte. Men hvor trygt er det?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ca 1000.

Altså, du kan stå her å spy ut hvilken som helst ideologi, det vil ikke påvirke utfallet. Om politiet tar noe som helst notater så kan det heller jobbe mot deg da det er lettere å holde øye med en "ideologisk narkoman" enn å lete etter nye ofre.

Spørsmålet meg til deg er hvilken måleenhet bruker du på trygghet?
Noen pakker kommer igjennom, men til slutt blir de fleste tatt.
Sist endret av Dodecha; 25. november 2022 kl. 11:07.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tenker på nontropics(det er vel det som det heter)produkter. Så kan du godt dra inn substanser som kratom og phenibut. Dette er preparater narkotikabikjer normalt sett ikke er trent opp til å lukte. Kratom ser ut som spirulina, eller hemp-protein. Phenibut kan de fylle opp i et etui det står ginseng på. Jeg vet ikke, men antar det skal mye resurser til for å kontrolere slikt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet ikke, men antar det skal mye resurser til for å kontrolere slikt.
Vis hele sitatet...
Der har du svaret. Det kan komme gjennom, det kan også bli tatt. Det at det egentlige innholdet er forkledd som noe annet og hunder ikke er trent på å lukte det øker selvfølgelig sjansen for at varer kommer gjennom. Du må også ta i betraktning at hvis noen av pakker sendt fra din forhandler har blitt avslørt før, så må du regne med at din pakke blir undersøkt ekstra godt for ulovligheter. Tollen er nødt til å ha en database over sketchy leverandører o.l. Hvordan vet du om leverandøren din er kjent? Du vet ikke med mindre du kjenner noen i Tollen som kan sjekke for deg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tenker på nontropics(det er vel det som det heter)produkter. Så kan du godt dra inn substanser som kratom og phenibut. Dette er preparater narkotikabikjer normalt sett ikke er trent opp til å lukte. Kratom ser ut som spirulina, eller hemp-protein. Phenibut kan de fylle opp i et etui det står ginseng på.
Vis hele sitatet...
Sånn just in case - ginseng og ekstrakter av den ser sjeldent ut som snøhvit pulver. Kratom og phenibut er straight up rusmidler og ikke nootropics, men 'nootropics' er en betegnelse som er vanskelig å definere og tilhører strengt tatt broscience.