Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2257
Fant en klipps pose på gaten med hvitt innhold, var blitt vått, så lurer på hva det kan være..? Smaker kjemisk av noe slag, men ikke helt amf føler jeg.. skeptisk.. men hvorfor la det ligge ca 5 gram med hvitt innhold i en klipspose ,uten at noen har måttet kvitte seg med det kjapt, eller mistet det.. noen smarte tips til hvordan jeg kan finne ut hva det er? Hmm.. det låg itillegg 20 meter fra NAV, så det kan jo være at jeg var grise heldig, you never know
Drit i å bruke dop du fant på bakken. Umulig å vite hva det er. Kanskje finner du at det er X, men hva om det også er Y i det? Kjøp deg noe selv å bruk det med litt bedre samvittighet.
Sitat av SusiQ Vis innlegg
Fant en klipps pose på gaten med hvitt innhold, var blitt vått, så lurer på hva det kan være..?
Smaker kjemisk av noe slag..
Vis hele sitatet...
Så du har allerede smakt på det?
Til en annen gang bør du vurdere å bytte om på den rekkefølgen. Spørre først og deretter smake.
Hvis jeg begynner å smake på ting jeg finner på gaten så håper jeg at jeg ser hardt og lenge på meg selv og livet mitt.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være alt fra fentanyl til cola. Hold deg unna
Sitat av junkhouse Vis innlegg
Hvis jeg begynner å smake på ting jeg finner på gaten så håper jeg at jeg ser hardt og lenge på meg selv og livet mitt.
Vis hele sitatet...
Enig.

Karakteren George Costanza i 90 talls serien Seinfeld hevder i en episode at det ikke kan regnes som søppel
hvis det ligger på toppen og over kanten av søppelkassen. Dette for å forsvare at han ble tatt på fersken i å spise
en kake fra kassa.

Syns egentlig det TS har gjort er verre.
Søplet vet man i hvert fall hva er i motsetning til noen random dritt fra gata.
Sist endret av vindaloo; 26. oktober 2022 kl. 20:08.
New generation
colakork's Avatar
HVIS JEG VAR DEG.... Neida, jeg kan ikke skrive sånt. Du burde kaste det!
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker en fyr som krabba på dansegulv å spiste en nedtråkket og ganske danset istykker knipps.Han viste ivertfall hva det var.Kast posen du.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Enig.

Karakteren George Costanza i 90 talls serien Seinfeld hevder i en episode at det ikke kan regnes som søppel
hvis det ligger på toppen og over kanten av søppelkassen. Dette for å forsvare at han ble tatt på fersken i å spise
en kake fra kassa.

Syns egentlig det TS har gjort er verre.
Søplet vet man i hvert fall hva er i motsetning til noen random dritt fra gata.
Vis hele sitatet...
Aha, så dersom han hadde funnet posen i søpla så hadde han visst hva det var? Litt rart men ok. Jeg hadde nok ikke putta dette i meg selv om det lå i søpla.
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Aha, så dersom han hadde funnet posen i søpla så hadde han visst hva det var? Litt rart men ok. Jeg hadde nok ikke putta dette i meg selv om det lå i søpla.
Vis hele sitatet...
Hvis man er eier av kassa.
Altså, hvor dum og uforsiktig (Eller desperat) er man?
morkakespisende
Så en tilfeldig karakter fra et internettforum smakte på noe fra gaten.
Hva nå?
Trenger vi virkelig påpeke hvor dumt det er, igjen og igjen?
Sitat av supranaut Vis innlegg
Trenger vi virkelig påpeke hvor dumt det er, igjen og igjen?
Vis hele sitatet...
Ettersom det ikke er første, andre eller tredje gangen noen gambler på livet sitt gjennom dette forumet, og vi ikke har noen liv å miste - ja.
Bestill en urin test for narkotika. Ta den som sporer 10 forskjellige stoffer fra test-deg.no.
Ta litt pulver og miks det med vann og få dyppet stiksa i det preparerte vannet.
Om du er i Oslo kan du få testa innholdet her: https://rusopplysningen.no/analysetjeneste