Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1433
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man det?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan ende i koma pga av surstoffmangel ved evt overdose av heroin.

Men nå er det vanskelig å havne i en overdose av å røyke heroin. Det er den tryggeste måten å innta heroin på
Det som er fordelen med å røyke heroin, er at det er en aktiv handling. Blir du for trøtt vil du ikke røyke mer og faren for overdose går betraktelig ned. Akkurat som alkohol, veldig få som overdoserer fordi man sovner før man rekker å helle i seg en farlig dose.

Setter du et skudd derimot er du helt avhengig av at du var fornuftig og doserte riktig FØR du gjorde den aktive handlingen med å skyte alt sammen rett i blodet.
Sist endret av Cheese; 2. oktober 2022 kl. 20:33.
Ja, du kan røyke på deg overdose av heroin, men det er mindre vanlig enn de andre inntaksmetondene, som Cheese her skriver.
Får du overdose, så puster du saktere eller du kan slutte med å puste helt. Dette KAN føre til koma, hjerneskader (der du vokner mere opp som en grønnsak) eller død.

Når en får slike store doser med opiater på sykehus, har dem også utstyr for å puste for deg klart. Jeg ble operert for litt over 2 år siden, da fikk jeg en del fentanyl etterpå. Men jeg lå da en del dager i respirator på grunn av disse medisinene. Så ja, du kan absolutt pådra deg livsvarige skader av inntak av gateopiater (heroin).
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er du sterk og i god helse er det veldig lite sannsynlig. Er dopet blandet med sterkere stoffer som fentanyl derimot, er risikoen betydelig.