Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5099
Noen som har erfaringer og anbefalinger? Dos and donts?
Hvor stramt kan det være før det er farlig?
Det tryggeste er å kjøp en sånn du legger rundt pænis og strammer, altså med "knapper". Da har du ofte flere trinn å stramme på. Om du kjøper sånne faste ringer så kan det fort bli trangt, og eneste vei av er å rulle den av, da blir det jækla mye blod til hodet, jeg opplevde at det gjorde vondt.

Ang. størrelser så tror jeg du nesten bare må kjøpe og prøve. Jeg kjøpte et sett med 3 stk i forskjellige størrelser og skulle da gjerne hatt en størrelse mellom den i midten og den største.

Vet ikke hvor stramt det kan være før det blir farlig, men jeg fikk litt hetta når jeg måtte rulle den opp og av, pænis var stenhård og lilla som et blåbær!!!
BRAND ∞ STRONG
Kan ikke noe om penisring, men vil bare berømme bruken din av "vi" kontra "jeg".
Bra egenskap å ikke bare se verden som deg og meg, men samspillet. Særlig når det er snakk intime situasjoner som sex.
Sist endret av vindaloo; 21. juni 2022 kl. 01:06.
For all del, ha en eller annen form for utløsermekanisme.

Penisanatomi 101: Penis sirkuleres ved at blod kommer opp i en arterie som ligger omtrent midt i, for så å sive ut igjen i noen store vener som ligger langs begge sider. En penisring klemmer av disse venene, som gjør at blod kommer inn men ikke tilbake.

Blir det for stramt, vil blodet fortsette å pumpe inn, uten at det kommer ut. Kan meddele at at jeg jobber i helsevesenet og noen av de styggeste "sex-komplikasjonene" jeg har sett handler om penisringer som vedkommende ikke får av.
I noen tilfeller må man frem med vinkelsliperen.
Sist endret av Cheese; 21. juni 2022 kl. 06:35.
Sitat av Cheese Vis innlegg
For all del, ha en eller annen form for utløsermekanisme.

Penisanatomi 101: Penis sirkuleres ved at blod kommer opp i en arterie som ligger omtrent midt i, for så å sive ut igjen i noen store vener som ligger langs begge sider. En penisring klemmer av disse venene, som gjør at blod kommer inn men ikke tilbake.

Blir det for stramt, vil blodet fortsette å pumpe inn, uten at det kommer ut. Kan meddele at at jeg jobber i helsevesenet og noen av de styggeste "sex-komplikasjonene" jeg har sett handler om penisringer som vedkommende ikke får av.
I noen tilfeller må man frem med vinkelsliperen.
Vis hele sitatet...
En skal se mye rart. Brannvesenet måtte engang fjerne gifteringen en luring hadde brukt som penisring. Sikkert vanskelig nok å tre penisen gjennom den i slapp tilstand, men tenkte en ikke på hva som ville skje når den stivnet?

Kan si det sprutet både det ene og andre da den ble fjernet.

Helt greit å være kåt, men..
Det er helt forferdelig vondt prøvd 3varianter
Sørg for å ha intimbarberingen på plass først i hvert fall! Det kan være ubehagelig nok å få av om du ikke skal rive ut kjønnshårene med røttene i tillegg. Svarer for en venn.
Kjøp en 3pk med forskjellige størrelser i silikon og prøv deg fram, de er tøyelige. Stål er for viderekommende og kan bli svært ubehagelig og vondt.

Som nevnt er det best å ha minst mulig hår og bruk glidemiddel for å lettere få den på og av.

Noen bruker bare rundt staken, noen rundt pung og stake i samme ring eller hver for seg.
Btw. Så er rundt pungen et «must», mange damer liker å kjenne den komme borti under sexen og ringen får pungen litt opp og fram

Lykke til!!
https://nettbutikk.diabetes.no/products/penisring

Ikke ring men samme funksjon, stram det du øsnker lett og løsne igjen
Penisring er fantastisk! Penisen blir både større og man holder ut mye lengre, alt blir rett og slett bedre. Som SpARxXx sa så kan det være litt vondt å den av og på, spesielt hvis du har lange ballehår, da det kan nappe litt i hårene. Du kan jo prøve å se hvordan det går uten å barbere, og hvis det blir for vondt trimmer du bare litt bort. Har aldri spesifikt tenkt på å bruke glidemiddel rundt/på pungen, men det hørtes veldig bra ut, og blir garantert prøvd om ikke så lenge

Jeg synes selv at strammering blir noe ork og styr, det blir alltid litt strammere enn ønsket, og ihvertfall for meg som ikke barberer pungen eller har brukt glidemiddel der, har det vært et helvette. Hvis TS aldri har prøvd ring før, vil jeg anbefale at du begynner med en helt vanlig trepakning av strekkbare ringer. Og om du vil gjøre noe ekstra ut av det, kan du finne noen som lyser i mørket
Jeg kjøpte en tre-pakk og fant ut at kun en funker. Lykke til, bare husk å shave først. Du gjør den feilen kun en gang
De i silikon revner ekstremt fort.
Tror jeg har ryki 3-4 forskjellige.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg synes det er konge, og brukt i årevis. Stram gummi til nød men helst stål, bred og trang. aldri hatt problem med å ta av, men om man får litt panikk er det sikkert ikke greit. Kanskje prøve seg frem med en som er lett å få av. Jeg gikk rett på stål. For meg er det konge.
Må ha sånn med skruopplegg den som kommer uten det er dritvond
Sitat av caspar24 Vis innlegg
Jeg synes det er konge, og brukt i årevis. Stram gummi til nød men helst stål, bred og trang. aldri hatt problem med å ta av, men om man får litt panikk er det sikkert ikke greit. Kanskje prøve seg frem med en som er lett å få av. Jeg gikk rett på stål. For meg er det konge.
Vis hele sitatet...
Det virker så voldsomt for min del, redd for at jeg ikke skal få den av igjen. Jeg antar at den tas på når alt er slapt og av igjen i samme tilstand, eller?

Jeg gikk opprinnelig for den fra Diabetesforbundet faktisk, men etter to bestillinger uten mottatt produkt og ingen svar via kundeservice ga jeg opp. Glad jeg ikke har diabetes, ass. For en gjeng.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Det virker så voldsomt for min del, redd for at jeg ikke skal få den av igjen. Jeg antar at den tas på når alt er slapt og av igjen i samme tilstand, eller?

Jeg gikk opprinnelig for den fra Diabetesforbundet faktisk, men etter to bestillinger uten mottatt produkt og ingen svar via kundeservice ga jeg opp. Glad jeg ikke har diabetes, ass. For en gjeng.
Vis hele sitatet...
Det høres kanskje voldsomt ut, men jeg er ganske sikker på at så lenge du vurderer det, kommer du til å like det godt. Og jeg lover at du fort får trening. Helt greit å begynne med en i lær med trykknapp. Det finne mange i gummi som tøyer seg, og det har ingen virkning. Duo har gummiringer fra mr.b, og de er bra. Stramme, og om det trengs kan den klippes av med en avbiter. Viktig at den ikke er for stor. Nesten så jeg kan komme og lære deg opp, men det skal du få slippe. Lykke til!