Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2839
Opplevde her i helgen å få en slags søt smak i munnen etter å ha snortet (KUN snortet) rundt 1,5g ila. 48t. Kun cola, ikke noe alkohol eller andre rusmidler... Aldri opplevd dette før, er det grunn til bekymring? 😁 Har ikke diabetes eller noe lignende sykdommer, men det var liksom som om spyttet var blandet ut med sukker. Var tilsynelatende topp, topp kvalitet på brusen, faktisk ganske bra etter norsk-standard å være.
Søtstoff brukt til å cutte kokainen. Manitol, druesukker eller lignende, tipper jeg.
Lvl 5 Taskenspiller
Som de over skriver, du har sniffet en mix av kokain og ettellerannet middel som smaker søtt. Har du vurdert å bruke et testkit?
Har sikkert rett karer ����Tilleggs info
- En hel 5stein, mye ✨ glitrer, bensin. Ikke testet, men har ikke gått igjennom mange led. Kan jeg si.
- Har en del erfaring ��
- Ikke fish scale, men har dessverre ikke testet denne selv.
- Ingen andre (to stk) opplevde dette. Gav meg da det ble søtt.
Sist endret av NorthernLights; 14. september 2021 kl. 02:48.
Sitat av NorthernLights Vis innlegg
Har sikkert rett karer ����Tilleggs info
- En hel 5stein, mye ✨ glitrer, bensin. Ikke testet, men har ikke gått igjennom mange led. Kan jeg si.
- Har en del erfaring ��
- Ikke fish scale, men har dessverre ikke testet denne selv.
- Ingen andre (to stk) opplevde dette. Gav meg da det ble søtt.
Vis hele sitatet...
Jeg kan også lage en hel stein som glitrer og lukter bensin av kokain/søtningsmiddel.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rerocking er ekstremt normalt....
Skal ikke så mye til heller for å klare det.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Søtstoff brukt til å cutte kokainen. Manitol, druesukker eller lignende, tipper jeg.
Vis hele sitatet...
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Druesukker
Vis hele sitatet...
Sitat av Dialogisk Vis innlegg
Som de over skriver, du har sniffet en mix av kokain og ettellerannet middel som smaker søtt. Har du vurdert å bruke et testkit?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rerocking er ekstremt normalt....
Skal ikke så mye til heller for å klare det.
Vis hele sitatet...

Absolutt tviler ikke! 👍🏾 Har holdt på med Brus i 15år så noen erfaringer har man😁 Når pulveret suggest opp. Må si at jeg har ikke gått fast på Cola i 15år men tar det innimellom.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cola idag er noe helt annet enn det var for 15-20år siden.
Dette er grunnet sterke reguleringer på mange av ingrediensene i sør amerika.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Cola idag er noe helt annet enn det var for 15-20år siden.
Dette er grunnet sterke reguleringer på mange av ingrediensene i sør amerika.
Vis hele sitatet...
Kan du utdype hva forskjellen er, bedre/dårligere rus? Bedre/dårligere for helsa?
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan du utdype hva forskjellen er, bedre/dårligere rus? Bedre/dårligere for helsa?
Vis hele sitatet...
Insider har en video med tidligere kokain smugler "Pieter Tritton" på youtube hvor han forklarer litt rundt det.

https://www.youtube.com/watch?v=lwP9H9qTuUY
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser han sier det i starten, men lengre ut i videoen sier han at renheten har økt pga kartellene har skjønt at det er lettere å selge.