Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4047
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Trappa til Stiftsgården, altså på vestsida av bygningen, mot Munkegata

Med forbehold om endringer, som da vil postes her i tråden, og med oppdatert førstepost

Så bestemmer vi som møter der og da hvor vi drar. Og så oppdaterer vi tråden tilsvarende. Blir det Peppes i Kjøpmannsgata? Blir det et annet sted? Who knows

Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Liten måned igjen

Putt det i kalenderen, folkens
▼ ... noen uker senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
I følge https://julemarkedet-trondheim.no/programoversikt er markedet godt i gang 5des2022
Rolling Tones høres interessant ut. Skal prøve å møte opp!

Det er vel ikke mulig å få til treffet den 2. eller 3. regner jeg med? Så en slipper å ta seg fra arbeid da tenker jeg.
Sist endret av TrippyPippi; 23. november 2022 kl. 18:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg dukker opp, på krykker, så jeg blir ikke vanskelig å se.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg dukker opp, på krykker, så jeg blir ikke vanskelig å se.
Vis hele sitatet...
Bærer deg på bassarygg skulle det være nødvendig
Kommer sikkert en tur i år oxo selv om jeg ikke har vært så mye på forumet i det siste ^^
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Sondre Vis innlegg
Kommer sikkert en tur i år oxo selv om jeg ikke har vært så mye på forumet i det siste ^^
Vis hele sitatet...
You BETTER!

Oioioi, nå kommer jeg for sent til treffet fordi klokka er jo blitt 18:07 allerede!

Ånei det er i morgen 5des ja. Phew!
Blir vi hele 3stykk idag eller? ^^ (bump)
Muligens 4
Meg, deg, Jonta, Dodecha?
Vi får prøve å holde posten litt oppe så kanskje noen ser den iløpet av dagen å hiver seg på

For de som lurer skal vi spise pizza og sladre om alt og ingenting. Det er ingen av oss andre som kjenner hverandre no spesielt. Dere kan være anonyme. Vi går etter brukernavn skal du bare sitte hjemme å glane tv,PC etc. Og bor i Trondheim? Bli med!
Sist endret av Sondre; 5. desember 2022 kl. 14:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skulle gjerne ha kommet, men jeg er for lat akkurat idag, og da jeg så det dårlige været som er idag ble jeg enda latere av en eller annen grunn. Blir med neste gang

Skal imidlertid på TG!!
Er du på vei @Jonta ?
Jeg er på vei blir nok 10min forsinka, men jeg finner dere så lenge dere skriver hvor dere drar..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Kall varld Vis innlegg
Er du på vei @Jonta ?
Vis hele sitatet...
Ankommet
Sitat av Jonta Vis innlegg
Ankommet
Vis hele sitatet...
Minutter unna.
Går av i prinsen om 2-3 min er dere ved statuen av dama med posene?
Vi står ved trappa ovenfor forex

Da rusler vi til peppes i kjøpmannsgata
Sist endret av Kierkegaard; 5. desember 2022 kl. 18:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Det var Irland! Ikke New York
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hvordan gikk treffet?
Det gikk helt fantastisk! Ikke før vi ble kastet ut ved stengetid opphørte treffet.
Trondheimstreff anbefales varmt, alltid hyggelig.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
blir det no treff i sommer i trondheim?