Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 695
Noen som har peiling på nettbrett?
Kunne du gi meg link til beste nettbrett til under 4000kr? Hørte det har kommet en del til rundt 3000kr som er bra til enkel bruk.

Merk: skal BARE brukes til youtube eller netflix sånn 2 ganger i uka, kanskje 3...

TAKK
Sjekk ut finn.no
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Sjekk ut finn.no
Vis hele sitatet...
??
Sitat av OxySmile Vis innlegg
??
Vis hele sitatet...
Sjekker du hva som ligger ute på finn kan du finne ting som er til salgs for under markedspris.
Brukt ipad fra finn anbefales
https://itmarked.no/ jeg brukte disse i fjor, finnes flere slike firmaer, iPad jeg bestilte kom fra tyskland.

Passer perfekt ofe spill og strømming.
Normalt ville jeg anbefalt en brukt iPad, men til den bruken du beskriver vil et nesten hvilket som helst Android-nettbrett gjøre jobben minst like bra. Kanskje til og med bedre siden mange leveres med 16:9-skjerm.
Kjøpte nettbrett hos Elkjøp for under 1000-lappen. Lenovo merke.
Sitat av Judaz Vis innlegg
Normalt ville jeg anbefalt en brukt iPad, men til den bruken du beskriver vil et nesten hvilket som helst Android-nettbrett gjøre jobben minst like bra. Kanskje til og med bedre siden mange leveres med 16:9-skjerm.
Vis hele sitatet...
Gjerne linke meg noen slik at jeg får sett. Pris gjerne max 3000kr. Det beste i 2500-3000kr klassen? Ja du har nok rett, en android vil være beste for bruken jeg nevnte. Det er til ei jente som bare skal bruke den til YouTube eller Netflix sånn max 2-3 ganger i uka, ikke noe spesielt liksom... Takk!

Sitat av Hoppeliten Vis innlegg
Kjøpte nettbrett hos Elkjøp for under 1000-lappen. Lenovo merke.
Vis hele sitatet...

Gjerne linke meg noen slik at jeg får sett. Pris gjerne max 3000kr. Det beste i 2000-3000kr klassen? Skal bruke den til YouTube eller Netflix sånn max 2-3 ganger i uka, ikke noe spesielt liksom... Takk!
Sist endret av OxySmile; 14. november 2022 kl. 06:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.