Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 509
Dette har vært et lite irritasjonsmoment over lang tid, men emojis som standard på android endrer plassering etter hvilke som nylig har blitt brukt. Listen er også ganske så lang, og 90% blir aldri brukt.

Er det noen måte å få laget en egen liste som kun inneholder emojis jeg selv har valgt, og som ikke endrer sortering fra dag til dag? Er ute etter en løsning som ikke krever at telefonen er rootet, noen som har noen tips?
Med Go Keyboard pro kan du redigere egen emoji linje og mye annet.. Bytter litt på den og SwiftKey etter bruken
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Med Go Keyboard pro kan du redigere egen emoji linje og mye annet.. Bytter litt på den og SwiftKey etter bruken
Vis hele sitatet...
Den var egentlig midt i blinken, men fytti grisen for en pris! 700,- i året vet jeg ikke helt om kan forsvares

Hvis noen har noen rimeligere alternativer så er jeg lutter øre
Sitat av simchris Vis innlegg
Den var egentlig midt i blinken, men fytti grisen for en pris! 700,- i året vet jeg ikke helt om kan forsvares

Hvis noen har noen rimeligere alternativer så er jeg lutter øre
Vis hele sitatet...
Det er bare lure reklame for noe premium features, trykk på den lille x'n i hjørnet på reklamen så blir det maset borte.
Har hatt pro utgaven i mange år som jeg betalte 30 kr for eller noe