Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  83 5554
Vurderer og fikse meg noe ordentlig sko, av kvalitet. Hva pleier dere og gå i? Sånn hverdags.

Vurderer hooka eller Air force.
bestilte meg nye sko for noen dager siden , uhell så fikk jeg tatt med 2 par Air Jordan 1 Mid Hvit strl 43. hvis du vil så kan du få kjøpe 1 par
Sist endret av HallaKompis; 6. november 2022 kl. 17:32.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
bestilte meg nye sko for noen dager siden , uhell så fikk jeg tatt med 2 par Air Jordan 1 Mid (all white?) strl 43. hvis du vil så kan du få kjøpe 1 par
Vis hele sitatet...
Så heftige ut! Men du bruker dem dagligdags? De er gode og gå i?
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Så heftige ut! Men du bruker dem dagligdags? De er gode og gå i?
Vis hele sitatet...
Har ikke fått prøvd de enda, men jeg har brukt Nike lenge så forventer at de er gode liksom. Kommer ikke til å bruke de i vinter da, lagrer de for sommeren får de veldig snart så kan gi update Evnt
Sist endret av HallaKompis; 6. november 2022 kl. 17:37.
Nå på høsten så bruker jeg Salomon joggesko med goretex, er så deilig å aldri måtte tenke på at det er vått her og der, så lenge sølepytten ikke er høyere enn ankelen ofc.
Red Wing Iron Rangers
Thursday Boots
Yanko Boots
Meermin

Skinnsko av kvalitet, alle kan få byttet såle av skomaker når den er slitt slik at du har skoene enda lengre. Ser også mye bedre ut og kan brukes i mange fler sammenhenger enn joggesko.
Sist endret av iColdman; 6. november 2022 kl. 17:51.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Red Wing Iron Rangers
Thursday Boots
Yanko Boots
Meermin

Skinnsko av kvalitet, alle kan få byttet såle av skomaker når den er slitt slik at du har skoene enda lengre. Ser også mye bedre ut og kan brukes i mange fler sammenhenger enn joggesko.
Vis hele sitatet...
Spennende!

Du er ingen fan av Nike og slike sko?
Vans/converse. Casual.
Dressko til dress men aldri ellers.
Kjøpte meg noen Puma RS-Z Lth joggesko som er noe av det bedre jeg har kjøpt på lang tid. Utrolig gode å gå i.

Adidas Ultraboost er også gode. Bruker de i arbeid innendørs da de er ganske tynne og ikke ideell for norsk utendørsklima stort sett.
Er det noen her som har et par sko av kvalitet til innendørs trening å anbefale? Vanlig gymtrening. Løfter både markløft og knebøy så type såle har en del å si har jeg skjønt. Har til nå brukt vanlige joggesko og synes de funket veldig bra. Begynner bare å bli utrolig slitt
Helly Hansen seilersko, men skal ha nye. Noen som er jævlig gode å gå i siden jeg sliter med alt av ledd fra hofta og ned om jeg går lengre enn 30min på asfalt.
Bestille du Thursday Boots på nett? Hvordan var evt prosessen?
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Spennende!

Du er ingen fan av Nike og slike sko?
Vis hele sitatet...
Joda, men de er noe begrensende i type antrekk man kan bruke (uten at det ser merkelig ut), i tillegg er levetiden på de maks ett år etter min erfaring. På den andre siden er de komfortable å gå i.

Sitat av anonanon Vis innlegg
Bestille du Thursday Boots på nett? Hvordan var evt prosessen?
Vis hele sitatet...
Ja. https://thursdayboots.com/ Er den eneste plassen de kan kjøpes på (i tillegg til amazon).

Ikke hatt noe problemer med prosessen. Kundeservice er svært behjelpelige dersom det skulle være noe også. Skoene er også gode sett i forhold til prisen. Bruker noe syntetiske materialer, men til gjengjeld gjør det skoene mer komfortable (selv om holdbarheten går litt ned, men må bruke noen tusenlapper ekstra om man ønsker det beste av det beste).
Sist endret av iColdman; 6. november 2022 kl. 20:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg går ikke med sneakers i hverdagen. Dette er det jeg går med for tiden:
Sist endret av Tias; 6. november 2022 kl. 21:10.
Adidas Ultraboost på vår/sommer. Salomon Speedcross GTX på høst/vinter.
Jordan 4 kompis, all occasions
Sitat av TerrarieTerje Vis innlegg
Er det noen her som har et par sko av kvalitet til innendørs trening å anbefale? Vanlig gymtrening. Løfter både markløft og knebøy så type såle har en del å si har jeg skjønt. Har til nå brukt vanlige joggesko og synes de funket veldig bra. Begynner bare å bli utrolig slitt
Vis hele sitatet...
Anbefaler helt streite converse aka flate sko, hvis man er super dedikert til knebøy så kan man fikse sånne sko med høye hæler, men er ikke nødvendig spør du meg, kan bare bruke en liten vekt skive til å få litt høyde hvis nødvendig, gratis også.

Jogge sko bruker man til jogging.
Sist endret av HallaKompis; 6. november 2022 kl. 20:49.
adidas Superstar og Gazelle
NikeCourt Borough Mid
Sitat av TerrarieTerje Vis innlegg
Er det noen her som har et par sko av kvalitet til innendørs trening å anbefale? Vanlig gymtrening. Løfter både markløft og knebøy så type såle har en del å si har jeg skjønt. Har til nå brukt vanlige joggesko og synes de funket veldig bra. Begynner bare å bli utrolig slitt
Vis hele sitatet...
Sokkelesten.
Har pr på 135kg knebøy. Tull å kjøpe spesialsko.

Sitat av Tias Vis innlegg
Jeg går ikke med sneakers i hverdagen. Dette er det jeg går med for tiden:
Vis hele sitatet...
Paraboot er topp. Kan også slå et slag for Solovair.
Sist endret av Revbatim; 6. november 2022 kl. 21:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hoka, kommer til å bruke det merket leeenge, absolutt verdt pengene. Komfort og sinnsykt behagelige til både dagligdags bruk & turer i skog og mark.
Vil du ha kvalitet må du aldri gå for vans old skool. Har hatt nok av de til å vite at de har naila utseende men faila på kvalitet, de sprekker alltid opp på sidene. Gå for joggesko ala Hoka, Asics, Mizuno, eller hva som helst annen løpesko og du er good på komfort. Nike har noen fete modeller typ AirMax 97 som holder ganske lenge.
Aldri feil med klassiske Air Force på våren og sommeren bare man bruker dem riktig og vasker dem

Akkurat nå bruker jeg Air Max 97 før jeg går over til Timberlands for vinteren
Så lenge det er ekte Gore-Tex så gjør det meg ikke noe om det står Adidas eller Arc'teryx (bor i Bergen...), men det viktigste er at de etter kjøp viser seg å ha godt grep og er gode å gå i. Dersom jeg får kjøpt de samme som jeg kjøpte sist så kjøper jeg normalt samme modellen gang etter gang.
Yeezy 700 ortholite
Sitat av etos02 Vis innlegg
Aldri feil med klassiske Air Force på våren og sommeren bare man bruker dem riktig og vasker dem

Akkurat nå bruker jeg Air Max 97 før jeg går over til Timberlands for vinteren
Vis hele sitatet...
Hvordan syns du komforten på Air Max 97 er? Er de helt ok og gå med, eller superbehagelige?
Sitat av TerrarieTerje Vis innlegg
Er det noen her som har et par sko av kvalitet til innendørs trening å anbefale? Vanlig gymtrening. Løfter både markløft og knebøy så type såle har en del å si har jeg skjønt. Har til nå brukt vanlige joggesko og synes de funket veldig bra. Begynner bare å bli utrolig slitt
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte meg akkurat noen Under Armour sko med flat såle, ment for å løfte med men ikke typ vektløfter sko med hæl. Det var sinnsykt digg å bruke sammenlignet med joggesko, sokkelesten og converse, som så mange sverger til. Anbefales på det sterkeste. Tror de er å få litt billigere og i andre varianter enn den jeg linket til.
Bruker Dr martens, sykt fornøyd med de! Synes de gir god komfort og ser kule ut til det meste
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Vurderer og fikse meg noe ordentlig sko, av kvalitet. Hva pleier dere og gå i? Sånn hverdags.

Vurderer hooka eller Air force.
Vis hele sitatet...
Air force 1, de er veldig komfertable og ser bra ut

Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Vurderer og fikse meg noe ordentlig sko, av kvalitet. Hva pleier dere og gå i? Sånn hverdags.

Vurderer hooka eller Air force.
Vis hele sitatet...
Har hvite airforce nå og er fornøyde med de, men har bestilt nye sko, air max 97 all white

Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Vurderer og fikse meg noe ordentlig sko, av kvalitet. Hva pleier dere og gå i? Sånn hverdags.

Vurderer hooka eller Air force.
Vis hele sitatet...
Har hvite airforce nå og er fornøyde med de, men har bestilt nye sko, air max 97 all white
Sist endret av faasah; 7. november 2022 kl. 10:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har brukt, og bruker fortsatt Ecco GoreTex sko, men synes de har blitt smalere i passformen siste årene, så må finne noen tilsvarende som er bredere. Synes GoreTex er glimrende i slaps og vanndammer på høst/vinter. Kan labbe i slaps uten å bli våt.

https://no.ecco.com/nb-NO/product/56...E&gclsrc=aw.ds
Sitat av etos02 Vis innlegg
Aldri feil med klassiske Air Force på våren og sommeren bare man bruker dem riktig og vasker dem

Akkurat nå bruker jeg Air Max 97 før jeg går over til Timberlands for vinteren
Vis hele sitatet...
Sitat av Lil_epok Vis innlegg
Air force 1, de er veldig komfertable og ser bra ut


Har hvite airforce nå og er fornøyde med de, men har bestilt nye sko, air max 97 all white


Har hvite airforce nå og er fornøyde med de, men har bestilt nye sko, air max 97 all white
Vis hele sitatet...
Blir nok air force ja. Air Max 97 ser bra ut og, men føler air force ser mye bedre ut. Enig?
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Så heftige ut! Men du bruker dem dagligdags? De er gode og gå i?
Vis hele sitatet...
Ikke meg du siterte, men har Jordan Air selv og bruker de ikke daglig nettopp fordi de ikke er gode å gå i. Har riktig størrelse og de sitter godt på foten, men syns ikke de er behagelige å bruke. Bruker de kun om jeg skal gå lite (til og fra jobb, raskt ærend på butikken). Hoka er gode å gå med, kjennes ut som man går på en sky.
Jeg har og kommer til å bruke skatesko resten av livet
New Balance, som Obama .
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Blir nok air force ja. Air Max 97 ser bra ut og, men føler air force ser mye bedre ut. Enig?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har hvit/svart air force, kanskje ganske basic men om du klarer å vaske dem regelmessig så ser de bra ut over tid. Mine er to år gamle og ser nesten nye ut.

For å svare på det første spørsmålet ditt så ja, air max er veldig behagelige å gå i, men jeg kler ikke de jeg har på i det hele tatt. De er svart/rød. Angrer litt på at jeg kjøpte dem
Sitat av etos02 Vis innlegg
Ja, jeg har hvit/svart air force, kanskje ganske basic men om du klarer å vaske dem regelmessig så ser de bra ut over tid. Mine er to år gamle og ser nesten nye ut.

For å svare på det første spørsmålet ditt så ja, air max er veldig behagelige å gå i, men jeg kler ikke de jeg har på i det hele tatt. De er svart/rød. Angrer litt på at jeg kjøpte dem
Vis hele sitatet...
Jeg føler air force ser mye bedre ut utseendemessig og. Air Mx 97 ser jo bra ut og, men med jeans er air force soleklar, syns jeg.
Jeg skal ha Air Max 97.

Til sølevær er jo Salomon m/u goretex så er det uansett impregnering som gjelder. Bra men veldig glatte såler for norsk høst. Hvis man er ute i skogen da riktignok.
Sitat av Dough Vis innlegg
Jeg skal ha Air Max 97.

Til sølevær er jo Salomon m/u goretex så er det uansett impregnering som gjelder. Bra men veldig glatte såler for norsk høst. Hvis man er ute i skogen da riktignok.
Vis hele sitatet...
https://www.zalando.no/nike-sportswe...2o00k-q15.html

Er det disse du tenker og gå for?
Diverse ecco når jeg skal være representabel eller gå mye

DC og salomon til casual bruk

Under armour Charged Commit 3 til styrke trening, disse er geniale

Alfa (høye) eller crispi Besseggen (lave) til skogen eller fjellet
Noen billige, svarte man kan tråkke rett ned i.
Kjøper nytt par ca annethvert år.
Liker salamon merke sine joggesko, dog da mest pga er bred nok i foten, gode å gå i å, blir vel 1-2 par året, går alt for mye. Marsjstøvler til uvær er fint.
Må bare si at jeg akkurat bestilte med Timberland Premium takket være denne tråden… sparer ikke peeng med å gjemme de heller;p
Jim Green African Ranger er nye høst skoene mine. Gikk lei av å slite ut joggesko
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ja de kunne absolutt vært noe. Jeg liker at de er svarte og kan være formelle. Må finne de på salg ja, Footlocker pleier å ha Nike Air og sånne type sko på salg.


Jeg har Air Max, var ikke kjent med 97 før denne tråden.
Sitat av Dough Vis innlegg
Ja de kunne absolutt vært noe. Jeg liker at de er svarte og kan være formelle. Må finne de på salg ja, Footlocker pleier å ha Nike Air og sånne type sko på salg.


Jeg har Air Max, var ikke kjent med 97 før denne tråden.
Vis hele sitatet...
De jeg linka der koster 2000,-. Litt stivt for noen sko synes jeg, men folk er jo ulike.
Får enkelte fargevarianter på salg (30% rabatt) nå på NIKE sin norske nettside.
Ca. 1550 kr
Viking Apex II GTX, vanntett og lett tursko.
Behagelig å gå med på alt fra asfalt/betong til turer både i fjell og skog, beste allround sko jeg har eid. Driver å sliter ut mitt andre par akkurat nå.
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Air Force 1
Vis hele sitatet...
Hvordan er de og gå i? De ser jævla bra ut iallf.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Hvordan er de og gå i? De ser jævla bra ut iallf.
Vis hele sitatet...
Er veldig gode å gå i syntes jeg. Jeg kan personlig fint tråkke rundt en hel dag i de. Jeg bruker riktignok en memory foam såle (typ 300kr) i alle sko jeg kjøper. Men original sålen ble brukt i et par dager og de var gode da og.

Det er riktig nok et par med sneakers da. Skal du gå langt hadde jeg kjøpt skikkelige sko beregnet for slik.
Sist endret av IW2022; 8. november 2022 kl. 19:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Er veldig gode å gå i syntes jeg. Jeg kan personlig fint tråkke rundt en hel dag i de. Jeg bruker riktignok en memory foam såle (typ 300kr) i alle sko jeg kjøper. Men original sålen ble brukt i et par dager og de var gode da og.

Det er riktig nok et par med sneakers da. Skal du gå langt hadde jeg kjøpt skikkelige sko beregnet for slik.
Vis hele sitatet...
https://friluftsland.no/product/innl...&utm_term=4332

Denne memory sålen du bruker? Gir de noe ekstra høyde? Ser litt tykk ut.