Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 2805
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Tungt ja.

Men var det så lett? Når du flørta med ho dama, prøvde du ikke og veie ho opp med ho du var sammen med?
Vis hele sitatet...
Ikke i det hele tatt, men jeg prøvde det og da gikk det over på sekunder vi begynte å kline. Måten kompisen min sa det på fikk meg til å innse at han hadde rett. For all del, sørg det du trenger å sørge, men ikke la det spise deg opp, det er faktisk et par flere damer der ute.
Sitat av ronniba Vis innlegg
Ikke i det hele tatt, men jeg prøvde det og da gikk det over på sekunder vi begynte å kline. Måten kompisen min sa det på fikk meg til å innse at han hadde rett. For all del, sørg det du trenger å sørge, men ikke la det spise deg opp, det er faktisk et par flere damer der ute.
Vis hele sitatet...
Ahh! Så det og ligge rundt hjalp deg?
Livet er som regel ikke rettferdig, det er noe å huske på. Sammen eller ikke sammen, du kan ikke noe for at du føler på de følelsene. Dette er sånn det er å leve, og enten lar du dette knekke deg eller så lærer du av det.