Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 245
Hei og hopp litt usikker på hvor jeg skal plassere denne tråden og jeg har forsøkt og søke, men finner ikke noe relevant til det jeg er ute etter.

Det jeg lurer på er om noen av dere har et godt redigeringsprogram til Android og tipse meg om ?
Gjerne med en god del gratis sampler med musikk og fade-effekter.

Jeg likte splice ganske godt, men er ikke helt der at jeg kommer til å bruke så mye at jeg orker og betale den summen for og kunne få lagret snuttene jeg redigerer og lager.
Gikk fint og gå inn og redigere, men tolka det som at jeg må betale for og få lagret videoen til bruk ?

Youcut video editor er den appen jeg pr nå får utnyttet mest. Men der synes jeg det skorter fryktelig på valg av musikk man kan legge til.

Skjønner at de er avhengig av betalende kunder osv.. Men vil gjerne få prøvd ut litt dypere hva jeg kan få gjort med programmene.

Musikken man kan velge i, både i youcut og splice er ikke all verden og skryte av heller.

Synes det er morsomt og sette sammen og redigere på videoer fra jeg sandblåser, metalliserer og sprøyer, til at jeg står og lakkerer biler eller andre ting for venner og bekjente, men også og sette seg ned en søndagskveld og klippe sammen noen snutter av barna med litt morsom og søt musikk over etter helgens påfunn.

Det aller beste hadde vært om det finnes en mulighet hvor man kan plukke ut sanger fra spotify eller andre steder hvor det er mer kjente artister og musikk enn hva som er i de appene jeg har prøvd med helt ukjent musikk og litt tungvindt og finne sjangeren / sangen man vil ha til den snutten.

Jobb og hobby snutter er jeg mest ute etter dubstep/drumnbass/metal og kanskje litt oppløftende gladmusikk.
Jeg har samsung galaxy s22ultra om det skulle ha noen betydning.
Min samboer har iPhone og sitter og redigerer mye fra barna og familielivet for og samle helgene på en og samme snutt hvis det sier noe.

Beklager en lang og tung vegg av skrift, men håper på svar og fra noen som har gode apper og anbefale.

Har en Macbook men det mister litt av interessen og at jeg må gå og hente den, så legge over snuttene for så og begynne og redigere vs og bare ta frem tlf fra lomma på kvelden når det er blitt stiller og rolig.

Kort oppsummert:
Videoredigerings app for Android men som også kan finnes til IPhone.
Godt utvalg av musikk og sanger i forskjellige kategorier.
Litt mere og velge i i fadingen mellom snuttene enn at de bare snurrer inn og ut eller skyves fra siden og inn osv.