Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1207
Hallo!

Jeg snuser for tiden nick & Johnny Red Hot, men vil prøve helhvit snus.

Ser det er et drøss av smaker, men foretrekker i utgangspunktet tobakkssmak eller nøytral, med høyt nikotininnhold.

Har noen noe forslag til helhvite snustyper? Sterk lakris kan også gå

Takk for tips!
Loop jalapeno&lime gikk jeg til fra red hot, fresh smak som biter litt.
Har 24k Crystal på lur når jeg trenger litt ekstra nikotin rett i e6'n
Bestiller fra snuslageret og tar som regel med en bonus boks med noe nytt hver gang så kanskje jeg oppdager ny favoritt
Lykke til med å finne en helhvit snus med god tobakksmak, det tror jeg ikke finnes. Testet G.3 All White for en stund siden, men det er sannsynligvis den verste snusen jeg har smakt. Uten tobakk blir det vanskelig å få den ekte, gode smaken... Snuser en gang i blant vanlig snus, men for det meste går det i helhvit, tennene blir så brune av vanlig snus.

Av helhvite snuser er nok Skruf Nordic S4 min favoritt. God smak av lakris og den renner ikke. Skruf Solbær S3 er også god, men litt for svak i styrke. Er veldig glad i lakris, og Nordic er den beste jeg har prøvd så langt. Skruf Fresh S4 er go to for meg når jeg er lei av søte smaker og vil ha mint. Jeg bruker også å bestille fra snuslageret og slenger alltid med noen nye smaker for å teste ut, men snuser bare Skruf fast. Epok har jeg sluttet å prøve ut, makan til drittsnus, posene er våte og de renner etter 2 minutter...
Sist endret av Medusa; 27. september 2022 kl. 13:19.
Sitat av Redhot Vis innlegg
Hallo!

Jeg snuser for tiden nick & Johnny Red Hot, men vil prøve helhvit snus.

Ser det er et drøss av smaker, men foretrekker i utgangspunktet tobakkssmak eller nøytral, med høyt nikotininnhold.

Har noen noe forslag til helhvite snustyper? Sterk lakris kan også gå

Takk for tips!
Vis hele sitatet...
Epok No 21, Har smak av mint. er veldig sterk og god.
Snuser til vanlig fresh s2, prøvde en helhvit snus i går. Middagen kom i retur
Etter at tennene ble så brune og stygge, så gikk eg over til hvit snus. The Lab 05 er eneste hvite snusen som eg syns er god
▼ ... over en måned senere ... ▼
epok freeze 7 er min go 2
Har sverget på Epok no1 Ice Blue siden day one, for meg så lindrer den røyke sug, holder lenge, og styrke 4. Kommer aldri til å bytte, svir litt i starten da.
Sist endret av HallaKompis; 31. oktober 2022 kl. 09:47.